خرید عمده محصولات هدی بیوتی

میدونم که شما هم به دنبال راهی هستی که محصولات هدی بیوتی رو عمده بخری پس به همین خاطر هست که به مقاله خرید عمده محصولات هدی بیوتی اومدی. اما قبل از هرچیزی، شما رو با تاریخچه محصولات هدی بیوتی آشنا میکنم.

تاریخچه هدی بیوتی

میدونی اسم خانم هدی بیوتی چیه؟ آفرین.هدی کتان که به نام تجاری هدی بیوتی فعالیتش رو ازسال 2013 بطوررسمی شروع میکنه. جالبه که بدونید ایشون در خانواده عراقی مسلمان ودر تاریخ 2 اکتبر 1983بدنیا آمد. درسال 2006 به پدر هدی بیوتی پیشنهاد کار آموزشی دردانشگاه آمریکایی شارجه شد که کل خانواده به دبی نقل مکان کردن.اما بعد از چند سال هدی بیوتی برای آموزش تخصصی آرایشگری به لس آنجلس رفت که پس از آن به عنوان میکاپ آرتیست برند روولن در در دبی کارش رو شروع کرد.

برند هدی بیوتی کی متولد شد؟

هدی کتان همزمان با حرفه ی آرایشگری خودش‌،وبلاگی رو به نام هدی بیوتی ساخت که در اون از آموزش تکنیک های آرایشی و بهداشتی فعالیتش رو شروع کرد و در سال 2013 برندی به نام وبلاگش یعنی “هدی بیوتی” رو ثبت کرد.

اولین محصول هدی بیوتی

اولین محصول هدی بیوتی در سال 2011 از طریق سفورا در دبی و در 2015 در آمریکا منتشر شد. قبل از اینکه تحقیقاتم رو درمورد هدی بیوتی شروع کنم فکر میکردم اولین محصول هدی بیوتی رژلب یا سایه های معرفش باشه اما در کمال ناباوری دیدم که مجموعه مژه های مصنوعی هدی بیوتی شروع این برند بود.

علت شهرت هدی بیوتی

خانواده کارداشیان که معرف حضورتون هست؟ در مقاله خرید عمده محصولات مک عرض کردم که برای معروف شدن یک محصول فقط کافیه یه فرد معروف ازش استفاده کنه. برای اولین بار خانواده کارداشیان از مژه های مصنوعی هدی بیوتی استفاده کردن و همین باعث شد هدی بیوتی تو دنیا به سرعت معروف شه.

محصولات هدی بیوتی

به نظرشما آیا این روزها خانمی هست که هدی بیوتی رو نشناسه یا حتی یه بار اسمش به گوشش نرسیده باشه؟ بی شک همه ی ما زیبایی رو همیشگی میخوایم و برای داشتن این زیبایی محصولات هدی بیوتی باکیفیت و محبوبیتی که داره سالهاست که گل سر سبد صنعت آرایش و زیبایی هست. با معرفی هرکدام از این محصول شما برای خرید عمده محصولات هدی بیوتی آشنایی کامل دارید و خریدی فوق العاده در انتظارتون هست.

” خرید عمده لوازم آرایشی “

رژلب مایع هدی بیوتی

فرمولاسیون این رژلب ها باعث لطافت و نرم بودن پوست لب میشه، جوری که شما بافت سبک و لطیفی رو روی لب حس میکنید و علاوه بر اون اگر طرفدار رنگ های زنده و مات هستید دقیقا همین رژلب مایع هدی بیوتی برای شما ساخته شده. این رژلب ها چربی اضافه به لب نمیدهد و با رنگ‌های فوق العاده ای که داره به شما اعتمادبنفس میده.

انواع رنگ رژلب هدی بیوتی

رژلب های طیف رنگی قرمز با هر پوستی که داشته باشید به شما ظاهری جذاب و دلربا میده واگر پوستتون گندمگون هست و دنبال رنگی هستی که همیشه متعلق به خودت باشه رژلب مایع هدی بیوتی صورتی رو برای خودت داشته باش. رنگ های قهوه ای زیباست اما نه برای استفاده روزانه .حتما برای استایل زیباییتون از رنگ های زنده و شاداب استفاده کنید چون این رنگ ها به شما روح تازه ای میده. برای دیدن انواع رنگ‌ها و محصولات هدی بیوتی به فروشگاه آرایشی دوشیزه سر بزنید.

خرید عمده لوازم آرایشی “

پلت سایه هدی بیوتی

هرچقدر از کیفیت و زیبایی این پلت بگم بهتون کمه. چرا پلت سایه هدی بیوتی انقلابی در آرایش چشم‌‌‌‌‌ها به وجودآورد؟

آره.چون از انواع طیف رنگ برای هرنوع استایلی که داشته باشی رو بهت میده.

دسته بندی رنگ های پلت سایه هدی بیوتی

  • سایه های نود برای استفاده روزانه
  • سایه های اکلیلی برای داشتن یه آرایش فوق العاده در مهمانی های شب
  • سایه های اسموکی برای آرایش جذاب عروس
  • سایه های نارنجی برای آرایش پاییزی
  • سایه های سبز برای آرایش بهاری

خط چشم هدی بیوتی

بعد از داشتن یه سایه خوش رنگ شما به خط چشم نیاز داری که به چشمات فرم بدی. استفاده از خط چشم مویی ممکنه برای همه راحت نباشه.یه نگاه به خط چشم ماژیکی هدی بیوتی بنداز، ببین که خط چشم هدی بیوتی چقدر کار رو واسه خانمها راحت کرده چون علاوه بر ضدآب بودنش ، خیلی راحت و بدون استرس از اینکه دستتون بلرزه سه سوته چشمات رو ساختی.صبر کن هنوز آرایشت کامل نشده تا آخر مقاله خرید عمده محصولات هدی بیوتی همراه من بیا که آرایشت رو کامل کنی.

ریمل هدی بیوتی

. میدونی مژه ها تاثیر فوق العاده ای رو در ظاهرتون داره شما با یه ریمل درجه یک مثل ریمل هدی بیوتی میتونی حتی فرم چشم هات رو تغییر بدی.

  • ریمل هدی بیوتی با فرچه‌ی بزرگ مژه ها رو به خوبی حجم میده و ساعتها ماندگاری داره .
  • ریمل هدی بیوتی با فرچه باریک که مژه رو بلند میسازه.
  • ریمل هدی بیوتی با فرچه ضخیم و متراکم مناسب کسایی هست که مژه‌های کم پشت و نازکی دارند.

کرم پودر هدی بیوتی

شروع میکاپ باید با پوست سازی تمیز و بدون نقص باشه و داشتن یه کرم پودر خوب اینجا به شما یه پوست مخملی و صاف هدیه میده. کرم پودر هدی بیوتی در رنگهای مختلف و مناسب با هر پوستی که دارید بهترین انتخاب برای شماست. اگر پوست چرب دارید این محصول چربی پوست شما رو کنترل میکنه.

پودر بیک هدی بیوتی

هدی بیوتی با ابتکاری که در ساخت پودر بیک خودش انجام داد توجه تمام جهان رو به فرمول منحصربفرد خودش جلب کرد.میدونید چرا؟

این پودر بیک ها با اسانس انواع میوه، که هر بار نزدیک پودر بیک هدی بیوتی میشید فقط شما رو یاد میوه های محبوبتون میندازه.

در آخر

از اینکه تا انتهای مقاله خرید عمده محصولات هدی بیوتی همراه ما بودید خیلی خیلی خیلی خوشحالیم. در نظر داشته باشید که لازمه ی داشتن آرایش خوب و ماندگار اینه که پوست خودتون رو بشناسید و در انتخاب مواد آرایشی خیلی دقیق باشید، مواد آرایشی باکیفیت پوست شما را زیبا و شاداب میکنه.

اگر برای زیبا ماندن بدنبال محصولات آرایشی باکیفیت و ارزان هستید، فروشگاه دوشیزه درآسون ترین راه در اختیارتون میذاره.فقط با یه کلیک هر محصولی که بخواهید درب خونه تحویل بگیرید.