خرید عمده محصولات مک MAC

برای لاکچری بودن در زیبایی نیاز نیست انواع برندها را استفاده کنید با شناخت یک برند درجه یک همچون مک همیشه ظاهری منحصربفرد و جذاب برای خود داشته باشید. اگر همراه ما باشید شما را با دنیای شگفت انگیزمحصولات آرایشی و زیبایی مک آشنا خواهیم کرد.برای خرید عمده محصولات مک MAC بهتر است ابتدا تاریخچه ای از این شرکت زیبایی را باهم بخوانیم.

تاریخچه مک

 M.A.C چه زمانی تاسیس شد؟

جرقه‌ی اولیه این ایده توسط یک آرایشگر بنام فرانک آنجلو (Frank Angelo)و یک عکاس، بنام فرانک توسکان

(Frank Toskan) شکل گرفت. آنها از اینکه آرایش ها یا بهتر بگویم مواد آرایشی جلوه ی زیبایی در پروژه های عکاسی نداشتند،خیلی احساس سرخوردگی داشتند.بنابراین در سال 1984، تصمیم گرفتند درآشپزخانه هایشان به تهیه ی مواد آرایشی بپردازند.درحقیقت،آنها برای برآوردن نیاز حرفه ی خودشان اقدام به ساخت محصولات آرایشی و زیبایی کردند.اما چه چیزی به سرعت باعث شهرت برند مک شد؟

درادامه به جواب این سوال میرسیم…

امضای برند مک چیست؟

 MACرا چه فاکتوری منحصربفرد کرده است؟

بی شک همه ی ما در نگاه اول مجذوب طراحی و بسته بندی محصول میشویم.حال مطمئنم اگر این محصول آرایشی فوق العاده رادیده اید،میدانید که بسته بندی مشکی رنگ وخاص این محصول به برند زیبایی مک هویت بخشیده است.همانطور که در تصویر مقاله خرید عمده محصولات مک MAC مشاهده کردید، آنها بجای پکیج های پاکتی مرسوم لوازم آرایشی زنانه ، بسته بندی هایی به شکل محفظه هایی مشکی رنگ عرضه کردند. که همین امر درسرعت شهرت بخشیدن به برند آرایشی مک بسیار موثر بود.

خرید عمده لوازم آرایشی

اولین استارت شهرت جهانی برند آرایشی و زیبایی مک

Maddona

اگر شما با دنیای سلبریتی ها و هنرمندان آشنایی دارید،بی شک مدونا(Maddona) سلبریتی آمریکایی را میشناسید.

 مدونا،درآن سالها یکی از معروف ترین ستاره ی پاپ در کره زمین بود.درآن زمان مشغول آماده سازی تور جهانی کنسرت خود بود ، بعد از اینکه لباس مدونا را(ژان پل گوتیه) منحصرا برای او طراحی کرد،بدنبال رژلبی بودن که علاوه بررنگ خاص قرمز،ساعتها ماندگاری داشته باشد.بنابراین،فرانک آنجلو و فرانک توسکان رژلب این سوپراستار را به رنگ قرمزمات ساختند.که بعدها این رنگ رژ به (قرمز روسیه) یا (Russian Red) معروف شد.کنسرتی باشکوه که تمام جهان را در سال 1990 شگفت زده کرد وعموم زنان برای داشتن ظاهری جذاب به این رنگ علاقمند شدند و تقاضا برای این محصول آرایشی شدت گرفت.

پس از این ماجرا و تا به امروز،برند آرایشی و زیبایی مک، به رژلب های خود معروف شدند.اگر شما هم طرفدار رژلب‌های خوش‌رنگ برند مک هستید،خرید عمده محصولات مک MAC میتوانید شما را به دنیای رنگارنگ رژلب برساند.

همکاری این سوپراستار با برند مک فقط درآنجا تمام نشد، و فرد مشهور آن را انتخاب کند مهر تاییدی بر اعتبارو شهرت زود هنگام شرکت ها می باشد.M.A.C نام برند مک بر‌روی تیشرت مدونا در یکی ازعکس های خود بار دیگر بازار فروش محصولات آرایشی وزیبایی مک را داغ کرد.

سوال در مورد خرید عمده محصولات مک MAC

به نظر شما،اگر مدونا از این رژلب خاص درکنسرت خود استفاده نکرده بود آیا برند مک به شدت مورد استقبال زودهنگام همگان قرار میگرفت؟

همه ی ما به خوبی این را میدانیم که در دنیای تبلیغات و معرفی محصولات، زمانی که یک سلبریتی یا فرد مشهور آن را انتخاب کند، مهر تاییدی بر اعتبار و شهرت زود هنگام شرکت ها و مخصوصا صنعت زیبایی میباشد.برای مثال،در دنیای امروز اگر فردی همچون ایلان ماسک برند یا محصولی را توییت کند یا حتی بطور غیر مستقیم از آن استفاده کند ،همین برای رشد آن محصول کفایت میکند چون دیگر نگاه مردم نسبت آن تغییر میکند زیرا عموم مردم همیشه علاقه مند به دیده شدن همچون سلبریتی ها و افراد بنام هستند،پس به استفاده از آن محصول اقدام میکنند.

فعالیت های خیرخواهانه مک

از آغاز به کار شرکت آرایشی و زیبایی مک درسال 1994،توانست از طریق کمپین های Viva Glam  به درآمد 380 میلیون دلاری برسد..این برنامه به منظور راهی برای افزایش آگاهی و دانش در مورد ویروس (اچ آی وی)و(ایدز)درست در زمانی که مردم از این ویروس اطلاعات غلطی را به اشتباه فهمیده بودند وعدم آگاهی آنهادر زمان مواجهه با این بیماری بود، آغاز شد.

و حالا شرکت آرایشی و زیبایی برند مک، به عنوان شرکت غیردارویی، پیشگام و پیشرو در تامین مالی و حمایت از آنها میباشد.لیدی گاگا،نیکی میناژ،مایلی سایرس و اخیرا آریانا گرانده به منظور حمایت عضو این کمپین هستند.

پرفروش ترین محصولات برند مک

ممکن است شما آنگونه طرفدار محصولات مک باشید که هر 5دقیقه سایت فروشگاه دوشیزه را رفرش میکنید که مبادا محصول جدیدی از برند محبوب مک از چشم شما دور بماند و یا موجودی آن به اتمام برسد.(نگران نباشید)

مک رژلب را بیشتر از هر برند غیرداروخانه ای میفروشد.این برند به علت اینکه تست حیوانی ندارد جایگاه بالایی در فروش محصولات خود بدست آورده است.

بی شک تمامی محصولات مک کیفیت و فروش خوبی دارند چون در هرفروشگاه این برند، از آرایشگران حرفه ای برای فروش محصولات خود استفاده میکند که شما علاوه بر تست محصول،تکنیک های آرایش با این برند برای هرچه زیباتر شدن را یادمیگیرید.

خرید عمده لوازم آرایشی

کرم پودر مک

همه ی ما به دنبال پوست صاف و بدون لک هستیم که مک کار ما را آسان کرده است زیرا این شرکت با توجه به پوست های متفاوت کرم پودرهایی را ، با پوشانندگی بالا ساخته است و شما میتوانید ظاهر دوست داشتنی خودتان را داشته باشید.

کرم پودرتیوبی ضدآب مک پرو

MAC Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation

این محصول با فرمول خاص و بافت سبک خود علاوه برماندگاری بالا در ساعات طولانی ، ضدآب نیز میباشد.

کرم پودر مک با ماندگاری بالا

MAC Pro Longwear Foundation

این کرم پودر، با وجود ماندگاری بالا وپوشانندگی عالی پوست ،روی پوست مات وسبک است و ظاهری طبیعی به شما هدیه میکند.

کرم پودر مک مخصوص صورت و بدن

MAC Studio Face and Body Foundation

این کرم پودر علاوه برمقاوم بودن در برابر تعریق،ضدآب نیز میباشید.بااستفاده از این کرم پودر میتوانید پوستی یکدست و صاف را در زندگی داشته باشید.

کرم پودر مک برای کنترل چربی پوست

MAC Matchmaster Foundation SPF 15

این کرم پودر عملکردی فوق العاده با پوست شما دارد.علاوه بر محافظت پوست شما در برابر اشعه خورشید،چربی پوستتان را کنترل میکند وآن را مات می سازد.

اگر پوست شما چرب میباشد این محصول فوق العاده برای شماست، فقط کافیست تناژ مخصوص پوست خود را انتخاب کنید.و برای خرید عمده محصولات مک MAC از فروشگاه دوشیزه اقدام کنید.

ریمل

مهم ترین عضو زیبایی چهره چشم ها هستند، و برای داشتن نگاه جذابمیبایست به آرایش چشم خود اهمیت ویژه ای دهید.شرکت آرایشی و زیبایی مک درطی این سالیان سعی بر این داشته است که در ریمل های خود تنوع فراوانی داشته باشد.

ریمل3Dمک

MAC IN EXTREME DIMENSION 3D BLACK LASH MASCARA

ریمل های سه بعدی مک ،مژه های شما را پرپشت و بلند میکند و بطوری که نگاهتان بسیار منحصربفرد خواهد شد.این ریمل یکی از بهترین ریمل های دنیا میباشد.

ریمل حجم دهنده مک

Studio fix lash

این ریمل با وجود ترکیبات و ویژگی های متفاوت خود زیبایی چشم گیری به شما میدهد زیرا مژه ها را بطور طبیعی بلند و حجیم نشان میدهد که علاوه برزیبایی ،احساس سنگینی روی مژه هایتان ندارید.اگر چشم حساس دارید این ریمل برای شماست.

در پایان

بدون فکرکردن میدانیم که برند آرایشی و زیبایی مک،نه تنها در یک محصول نامدار میباشد بلکه تمامی محصولات خودرا با بهترین کیفیت وقیمت مناسب در جهان تولید و عرضه میکنید.

شما لیاقت داشتن ظاهری جذاب و یونیک را دارید و به همین هدف ، فروشگاه آرایشی دوشیزه تمامی این محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دراختیار شما قرار میدهید.

اگر مایلید که محصولات بیشتری از برند مک و چگونگی خرید عمده محصولات مک MAC را به شما با جزییات معرفی کنیم ،برای ما بنویسید،مشتاق خوندن نظراتتون هستیم.