خرید عمده لوازم آرایشی از تبریز

سلام…سلام…در مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از تبریز میخوام شما رو با انواع رژلب ها رو با جزییات آشنا کنم.پس ما رو همراهی کنید.

خرید عمده لوازم آرایشی

انواع مختلف رژ لب

آرایش رژ لب قرن‌هاست که وجود داشته هست. از استفاده از سنگ‌های قیمتی خرد شده تا استخراج رنگ از گل‌ها و سبزیجات، مردان و زنان از تمدن‌های باستانی به آرایش لب‌ها و تزئین لب‌های خود پرداخته‌اند. با گذشت سالها، آرایش رژ لب تکامل یافت و اکنون ما این امکان رو داریم که صدها و هزاران رنگ، فرمول و بافت رژ لب رو انتخاب کنیم. با وجود انواع مختلف رژ لب، رژ لب برای همه وجود دارن. همه رژ لب ها به طور کلی در این 8 نوع رژلب دسته بندی میشن.

1.شفاف یا ساتن

رژ لب های شفاف یا ساتن ظاهری نرم و مرطوب به لب های شما می بخشن و برای روزهای بدون آرایش شما مناسب هست. رژ لب‌های شفاف و ساتن فوق‌العاده نرم و آب‌رسان، رنگی ملایم به لب‌های شما می‌بخشن که می‌تونید با لایه‌بندی آن رو ایجاد کنید. این رژ لب‌ها با مواد مرطوب‌کننده غنی شده‌ان تا لب‌های شما رو نرم و مرطوب نگه دارن. نقطه ضعف این نوع آرایش رژ لب این هست که ماندگاری بالایی ندارن و معمولاً در طول روز نیاز به لمس مکرر داره.خرید عمده لوازم آرایشی به شما این امکان رو میده که شما طیف گسترده ای از لوازم آرایشی رو داشته باشید.

2.بافت خامه ای

جایی بین ساتن و مات، آرایش کرمی رژ لب قرار داره. رژ لب های کرمی آبرسانی رژ لب ساتن و ظاهر رژ لب مات رو دارن. این رژلب ها به راحتی روی لب های شما می لغزند و پوشش بیشتری نسبت به رژلب های شفاف یا ساتن دارن. ایده آل برای زمانی که می خواید رنگ و تغذیه داشته باشین، رژ لب مات کرمی رو امتحان کنید. این آرایش رژ لب، رنگ لب پر جنب و جوشی رو ارائه میدن در حالی که فرمول تزریق شده با کره شی، لب های شما رو در طول روز مرطوب نگه می داره.

3.مات

اگه به دنبال رژ لبی هستین که دارای رنگدانه و قدرت ماندگاری شدید باشه، باید برای خود یک رژ لب مات تهیه کنین. این رژ لب‌ها فوق‌العاده اشباع شده‌اند و لب‌های شما رو صاف و مات می‌کنن. این نوع رژ لب معمولاً روغن خیلی کمی داره، بنابراین اگه به درستی آن ها رو آماده نکنین، می تونه لب های شما رو خشک کنه. باید و نبایدهای رژ لب مات رو بخونید تا مطمئن بشید در پایان یک روز طولانی لب‌هایتان خشک نمیشه.یا می‌تونید رژ لب مایع جوهر مات یا مداد رنگی لب رو امتحان کنین. این رژلب‌ها بازده رنگی شدیدی دارنن و ماندگاری بسیار بالایی دارن اما خیلی سبک وزن هستن و لب‌های شما رو خشک نمی‌کنند.تا پایان مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از تبریز همراه ما بمانید.

4.تینت یا رنگ لب

لکه‌ها یا رنگ‌های لب برای زمانی که می‌خواید بدون ایجاد حس استفاده از رژلب، رنگی به لب‌های خود اضافه کنین، عالی هستنن. رنگ‌های لب معمولاً ماندگاری بالایی دارن و می‌تونند در سطوح مختلف رنگدانه، از ظاهری تقریباً شفاف و طبیعی گرفته تا پر جنب و جوش و پررنگ باشن. لکه‌ها و رنگ‌های لب خیلی کم نگهداری میشن، چون نیازی به لمس در طول روز ندارن، اما به یاد داشته باشین که این نوع آرایش رژلب گاهی اوقات می‌تونه لب‌های شما رو خیلی خشک کنه. برخی از رنگ های لب نیز می تونند به عنوان رژ گونه استفاده شن.در انتخاب خرید عمده لوازم آرایشی خودتون دقت کنید که محصول باکیفیتی رو در کیف خودتون داشته باشید.

5.براق

اگه فوراً به سمت برق لب غلیظ و چسبناکی که در دوران راهنمایی استفاده می کردین جذب شدید، خوشحال میشید که توجه داشته باشین که برق لب راه طولانی رو طی کرده هست. اگه می‌خواید لب‌هایتان حالت خیس یا شیشه‌ای داشته باشه، این آرایش رژلب برای شماست. براق کننده های لب شفافیت کم تا متوسط ​​دارن و همچنین قدرت ماندگاری کمی دارن. اما بخش خوب این هست که آنها لب های شما رو در طول روز به خوبی هیدراته نگه می دارن. حتی می‌تونید براق کننده‌های لب رو روی دیگر انواع رژ لب قرار بدید تا کمی بعد و درخشش به آرایش رژ لب‌تان ببخشید.

خرید عمده لوازم آرایشی

6.مات یا براق

رژ لب‌های مات‌شده در دهه 90، در فرش قرمز و باند فرودگاه‌ها و خارج از آن، خیلی محبوب بودن. رژ لب های مات یا متالیک نور رو منعکس می کنن و لب های شما رو درخشان و درخشان تر می کنن که به نوبه خود آنها رو حجیم تر و پرتر نشان میده. برخی از این رژلب‌ها همچنین حاوی لکه‌های ریز درخشش یا براق هستن که به لب‌های شما درخشندگی بیشتری می‌بخشد و آن‌ها رو شبیه متالیک مذاب می‌کنن.

7.بالم لب رنگی

بالم لب یه محصول آرایشی ضروری رژ لب هست، به خصوص اگه مستعد داشتن لب های خشک و ترک خورده هستید. اگه می‌بینید که اغلب به دنبال بالم لب خود می‌شوید، چرا رنگی رو انتخاب نکنید که رنگ زیبایی به لب‌های شما اضافه کنه، برای سایه‌ای که آنها رو شبیه لب‌های شما اما بهتر می‌کنه. بالم لب مایبلین Baby Lips Loves Color Lip Balms با رنگدانه های رنگ آمیزی شده هست تا در کنار رطوبت رسانی، رنگ ملایمی ر به لب های شما اضافه کنه. این بالم لب ها مثل رنگ های لب یا لکه هایی با آبرسانی هستن.

8.خط لب

چه اغلب رژ لب‌تان رو خارج از لبه‌ها خون‌ریزی می‌کنه یا می‌خواید خطوط لب‌تان رو مشخص کنید و آن‌ها رو واضح‌تر کنید، خط لب راه‌حل بسیاری از مشکلات رژ لب‌تان هست. خط لب ماندگاری آرایش رژ لب شما رو افزایش میده، از خونریزی یا پر شدن رژ لب شما جلوگیری میکنه، هر گونه شکافی رو که ممکن هست روی لب های خود داشته باشید رو پر می کنه، به شما کمک می کنه تا کمان کوپید رو تعریف یا ایجاد کنید، و همچنین می تونه برای خط کشیدن لب ها برای ایجاد آنها استفاده شه. بزرگتر و پرتر به نظر برسید بنابراین دفعه بعد که به سراغ نوع رژ لب مورد علاقه خود می‌روید، به یاد داشته باشین که ابتدا خطوط لب را خط بکشید و آن رو با خط لب پر کنید. دفعه بعد که می‌خواهید به لب‌هایتان حجم بدهید یا تفاوت‌های کوچک رو در شکل جبران کنید، از خط لب شکل دهنده رنگی برای برجسته کردن، طرح‌ریزی و رنگ‌آمیزی لب‌هایتان استفاده کنین. این خط لب خامه ای نقطه شروعی عالی برای آرایش رژ لب شما هست و به ماندگاری رژ لب شما کمک می کنه تا تاثیری طولانی مدت داشته باشین.

چه به دنبال چیزی نرم و لطیف برای استفاده روزمره باشین و چه می‌خواید با لب‌های دراماتیک ظاهری ایجاد کنین، آرایش رژ لب راهی ساده و سریع برای بالا بردن آرایش خود و گره زدن کل ظاهر به هم هست. امروزه با انواع مختلف رژلب های موجود، به راحتی می توان با پارادوکس انتخاب روبرو شد و غرق در تصمیم گیری شد. اگه بنفش برای من خوب به نظر نرسد چه؟ آیا این قرمز برای پوشیدن در محل کار خیلی روشن هست؟ آیا این رژ لب برهنه باعث میشه من رنگ پریده و شسته به نظر برسم؟ اگه می‌خواید پاسخ این سؤالات رو بدون خرج کردن یکسری محصولات آرایشی رژ لب دریافت کنین.

در آخر

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه عرضه کننده باکیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی روز دنیا هست که با کمترین قیمت به سراسر ایران ارسال دارن و که در کمترین زمان ممکن بدست شما میرسه.