بهترین پچ زیر چشم کدوم مدل هست ؟

سلام…سلام…در پیرو مقاله قبل که دیروز منتشر شد در اونجا بررسی کردیم که آیا استفاده از پچ زیر چشم موثر هست؟ و حالا در مقاله بهترین پچ زیر چشم کدوم مدل هست ؟ به بهترین نوع های پچ چشم میپردازیم و کلی با برندهای خوب مراقب پوست و آرایشی آشنا میشم.

خرید عمده لوازم آرایشی

مقدمه

برای شب‌هایی که هشت ساعت کامل خواب ممکن نیست. قرمزی چشم، مهمانی‌های طولانی در شب یا داشتن یک جلسه بزرگ در روز)، با داشتن چشم خسته ظاهر شما رو بد میکنه و خبر خوب اینکه ماسک‌هایی برای زیر چشم وجود داره. برخلاف ماسک‌های ورقه‌ای یا ماسک‌های سنتی مراقبت از پوست، این تکه‌ها به‌طور خاص برای زیر چشم‌های ظریف شما ساخته شده‌ان تا مشکلات خاص چشم مثل خطوط ریز و پای کلاغی رو هدف قرار بدن. با شکل منحصربفرد و فرموله شده برای ثابت موندن، برای زدن زیر چشم های تمیز و خشک شما هنگام مسافرت، قبل از یک واقعه مهم، یا هر زمانی که چشم شما احساس پف کرده یا ورم کرده این پچ های زیر چشم عالی هستن و بنظر من لازمه هر فردی داشتن پچ زیر چشم هست.

چگونه ماسک های زیر چشم رو آزمایش می کنیم ؟

طبق تحقیقاتی که انجام شد دیدیم که محصولاتی رو (با برچسب‌های مبهم) برای صدها زن با نگرانی‌هایی برای خطوط و چین و چروک‌های ظریف، حلقه‌های تیره، پف‌کردگی و عدم استحکام ارسال کردیم. پس از حداقل سه بار استفاده از ماسک، زنان به یک نظرسنجی دقیق در مورد عملکرد، سهولت استفاده و کارایی پاسخ دادن. ما همچنین اندازه‌گیری‌های آزمایشگاهی رو قبل و بعد از استفاده با Visia Complexion Analyzer انجام شده که می‌تونه چین و چروک، لکه‌ها، لکه‌های UV، اندازه منافذ و بافت پوست رو اندازه‌گیری کنه.

تاثیر حیرت انگیز

رایج ترین مزیتی که با این محصولات یعنی پچ های زیر چشم در آزمایشگاه مشاهده میشه، نرم و صاف کردن خطوط ریز و چین و چروک حتی بلافاصله پس از استفاده بود. (حدود 90 درصد از اعضای پانل موافق بودند که این تکه ها پوست آنها را هیدراته می کنن). در مورد از بین بردن حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم، نتیجه بررسی ما فقط مزایای گاه به گاه سفت کردن، کاهش کم کیسه های زیر چشم و بهبود اندک (در صورت وجود) سیاهی دور چشم رو گاهی مشاهده کرد. این به این معناست که این تکه‌ها واقعاً برای مسائل حاد مثل پف و چشم‌های خسته بهترین هستنن. ماسک‌های چشم رو به‌عنوان یک چسب زخم در نظر بگیرین، نه یک گچ: آن‌ها یک راه‌حل موقتی ارائه می‌دهن، نه یک درمان طولانی‌مدت به شما میدن.

پچ های چشم مورد علاقه ما امتیازاتی رو به دست آوردن که بعد از استفاده، اثری ناخوشایند بر جای نمی‌ذارند و در هیچ گونه آرایشی تداخلی ایجاد نمی‌کنند و حتی در داشتن آرایش بهتر شما خیلی نتیجه موثری دارن که این باعث میشه که آنها رو برای استفاده اول صبح، قبل از یک شب بیرون از منزل یا در حال حرکت ایده‌آل کنن. امتیاز: 79 درصد از آزمایش‌کنندگان فواید نرم‌کننده، خنک‌کننده و آرامش‌بخش رو گزارش کردن، بنابراین آن‌ها رو در طول روتین بعدی حتما از پچ های زیر چشم برای مراقبت از خود امتحان کنین که در نتیجه از طراوت چشم هاتون هیجان زده بشید.بهترین مدل پچ زیر چشم رو انتخاب کنین.

1.پچ های سفت کننده چشم هیدروکول

برای جوان‌سازی پوستتون این پچ های زیر چشم بهترینن که برای استفاده فقط در 10 دقیقه طراحی شده‌ان. بهترین تسترها برای داشتن رایحه ای مطبوع و ماندگاری بدون برجای گذاشتن هیچ گونه اثر نامطبوعی به آن ها نمره عالی دادن. در آزمایشگاه، آنها نمرات بالایی رو برای کاهش خطوط و چین و چروک دریافت کردن چون بهترین مدل مراقب از زیر چشم هستن.

آزمایش‌کنندگان همچنین به این مجموعه پچ های زیر چشم یکی از بالاترین امتیازات رو برای هیدراتاسیون دادن، یکی از زیباجویان گفت: «از احساسی که پوست زیر چشمم پس از استفاده از این محصول داشت رو دوست داشتم» و پوست «به‌طور محسوسی متفاوت تر به نظر می‌رسید».

خرید عمده لوازم پوستی

3.پچ چشم فلش

این پچ های ژل زیر چشم با قیمت حدود 1.67 دلار در هر استفاده، انتخابی مقرون به صرفه هستن که نتایج جدی رو ارائه می دهن. ژل‌ها با ادامه تکه‌ها بلافاصله احساس آرامش می‌کنن، و آزمایش‌کنندگان دوست داشتند که در حین استفاده در جای خود باقی بمانند و باقی‌مانده‌ای مثل سرم در پوست شما باقی بذارن که مصرف‌کنندگان پوست هیدراته شده رو احساس کنن. آزمایش‌های آزمایشگاهی نشون داد که این ماسک بلافاصله پس از استفاده، ظاهر خطوط و چین و چروک‌ها رو تا ۹ درصد بهبود می‌بخشد و زمان استفاده سریع پنج دقیقه‌ای به این معنی هست که نتایج رو سریع خواهید دید.بهترین مدل پچ زیر چشم هست که چشم شما همیشه احساس طراوت کند.

4.پچ چشم کلاژن ساز

با بیش از 10000 بررسی، این تکه های طلایی پرفروش ترین ماسک های چشم هستن. چشم‌ها رو محکم و سالم نگه می‌داره.” حتی یکی از شرکت کنندگان در این تحقیق میگه که این فرمول در پچ های زیر چشم «بهتر از بوتاکس هست». این برند میگه که پچ‌ها با اسید هیالورونیک و کلاژن فرموله شده‌ان و در عرض 30 دقیقه نتایج رو مشاهده میکنید.

5.پچ هیدروژنه

اگه پف چشم مشکل اصلی شماست، به سراغ این برند که جایزه زیبایی 2021 بود بروید. تکه‌های مؤثر 80 درصد آزمایش‌کنندگان موافق بودن که پف دور چشم تنها پس از یک بار استفاده کاهش پیدا میکنه و 96 درصد آزمایش‌کنندگان گفتند که فورا احساس شادابی در چشم خود می‌کنند. آنها با طیف وسیعی از عصاره های گیاهی مثل گلابی، زغال اخته و شاه توت و گلیسیرین تزریق می شون که به نرم شدن و آبرسانی پوست چشم شما کمک می کنه.

6.پچ چشم آرامش بخش

این محصول با عصاره های گیاهی در رتبه دوم در آزمایشات آزمایشگاهی قرار گرفته. این ماسک بلافاصله بعد از استفاده از ظاهر خطوط و چین و چروک ها رو تا 15 درصد کاهش میده، اگرچه تاثیری بر پف و سیاهی دور چشم نداشت. این پچ ها تکه‌ها پوست رو هیدراته می‌کنن جوریکه بلافاصله بعد از برداشتن پدها میشه دید و احساس کرد که پوست صاف‌تر و نرم‌تر هست.حتی دوستان و نزدیکانتون هم متوجه تفاوت میشن.

در آخر

در آخر مقاله بهترین پچ زیر چشم کدوم مدل هست ؟ به فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه سری بزنید.این فروشگاه بهترین و باکیفیت ترین محصولات با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار داده فقط کافیه محصول مورد نظرتون رو انتخاب کنید تا در اسرع وقت بدستتون برسه.