بهترین زمان استفاده از ماسک ورقه ای در روز چیست؟

برای داشتن پوست شاداب و جوان شما به مراقبت های ویژه ای در روز نیاز دارید که اصلا نباید از اون غافل شید.من مطمئنم که اکثر شما میدونید که که از چه محصولاتی برای مراقبت پوستتون استفاده کنید اما ماسک های ورقه ای بهترین و راحت ترین محصول برای روتین روزانه هستن.پس بهترین بهترین زمان استفاده از ماسک ورقه ای در روز چیست؟
در این مقاله به چند دلیل برتر برای اینکه به ماسک های ورقه ای سفارشی برای روتین زیبایی خود نیاز دارین باهم بررسی میکنیم.

خرید عمده لوازم آرایشی

وقتی یک لحظه خالی دارید

ماسک های ورقه ای راحتی مراقبت از پوست در حال حرکت رو به شما میدن که زمان زیادی رو صرف نمی کنه. اگه در طول روز 15 دقیقه وقت دارین، می تونید یکی از ماسک های ورقه ای ما رو برای تغذیه و آبرسانی به پوست خود قرار بدین.
هر چند چند کار وجود داره که ابتدا باید انجام بدید. قبل از استفاده از ماسک ورقه ای صورت خود رو تمیز کنین. این بدین معناست که تمام آرایش و هرگونه آلودگی و روغن انباشته شده رو پاک کنید. لایه برداری رو برای از بین بردن سلول های مرده پوست و باز کردن منافذ پوست در نظر بگیرین تا بتونید مواد مغذی بیشتری رو از ماسک های ورقه ای باکیفیت دریافت کنید.

قبل از خواب

قبل از رفتن به رختخواب زمان مناسبی برای استفاده از ماسک ورقه ای ملافه هست. روزت به پایان رسیده و شما قبلا بعد از یک روز طولانی آرایش خود رو پاک کردید. وقت گذاشتن چند دقیقه برای ماسک ورقه ای مشکلی در برنامه شبانه شما نیست.

بعد از بیدارشدن

به طور مشابه، بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب، زمان عالی دیگری برای استفاده از ماسک ورقه ای هست. شما هنوز آرایش نکردید و صورتتان از آخرین باری که حمام یا دوش گرفتید هنوز تمیز هست. تنها چیزی که نیاز دارید 15 دقیقه برای لذت بردن از فنجان قهوه صبحگاهی یا اگه مادر هستید آماده کردن بچه ها برای مدرسه هست که بهترین زمان برای شماست.

درحال حمام کردن

خیساندن در وان آب گرم یکی از لذت های ساده زندگی هست. روتین حمام کردن خود رو با ماسک ملحفه ای تقویت کنید. شما در حال حاضر از یک حمام حباب خوب لذت می برید. به لطف محصولات فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه اجازه بدید چهره شما همیشه جوان و شاداب بمونه.

در حال استراحت

وقتی در حالی استراحت هستین، استفاده از ماسک‌ ورقه‌ ای به صورت شما کمک می‌کنند تا از استرس‌های روزمره خلاص بشید. همانطور که روی کاناپه نشسته اید و برنامه مورد علاقه خود رو تماشا می کنید، به یک پادکست عالی گوش میدید، یا آخرین و پرفروش ترین کتاب رو می خونید، فقط یک ماسک ورقه ای قرار بدید تا چهره خود رو جوان کنید.

پس از یک روز در خورشید

اگه مراقب نباشید آفتاب سوختگی می تواند پوست شما رو خراب کند. بعد از اینکه یک روز زیر نور آفتاب وارد شدید، یک ماسک ورقه ای تسکین دهنده رو در نظر بگیرید. مواد سفارشی می تونند پوست شما رو پس از قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر فرابنفش خورشید آبرسانی میکنه و التیام میده. برنزه شدن عالی هست، اگه این همون چیزی هست که می خواید، و مقدار زیادی ویتامین D دریافت خواهید کرد. اما تابش بیش از حد U-V می تونه به پوست شما آسیب برسونه.
آیا باید از ماسک های برچسب خصوصی ما برای آفتاب سوختگی استفاده کنید؟ اما اگه اول از ماسک ورقه ای استفاده کنید و بعد ضد آفتاب مناسب پوست خودتون رو بزنید اینجوری پوست شما در معرض اشعه های مضر خورشید محافظت میشه.

ماسک ورقه ای از دوشیزه

تنها چیزی که نیاز است 10 تا 15 دقیقه در روز است تا از مزایای ماسک های ورقه ای برای صورت خود بهره مند بشید.

چطوری پوست شما مواد مغذی رو از ماسک های ورقه ای جذب میکند

لایه بیرونی پوست از بدن شما در برابر میکروب ها، نور خورشید و کثیفی از جمله موارد دیگر محافظت می کند. به همین دلیل است که حفظ سلامت پوست بسیار مهم است! در این مقاله گفتیم که چگونه پوست مواد مغذی رو جذب می‌کنه، مثل آنچه در استفاده از ماسک ورقه‌ ای دریافت میشه.

سه راه

طبق CDC، مواد مغذی از طریق پوست سه مسیر رو دنبال می کنند

مسیرهای بین سلولی همانطور که از نام آن پیداست، بین سلول های پوست شما فضاهایی وجود داره. مواد مغذی ممکن هست این مسیرها رو در عمق پوست دنبال کنند. در طول مسیر، لایه بیرونی پوست شما ممکن هست برخی از مواد مغذی موجود در ماسک های ماسک مثل ویتامین E، ویتامین C یا اسید هیالورونیک رو جذب کند.
نفوذ. مواد مغذی ممکن هست از سلولی به سلول دیگر در اپیدرم شما منتقل بشن. وقتی بیرونی‌ترین سلول‌ها مواد مغذی رو دریافت می‌کنند، می‌تونند برخی از آن‌ها رو به سلول‌های بعدی پشت سلول‌های بیرونی منتقل کنند.
فولیکول ها و غدد مو. مواد مغذی که به آرامی در پوست شما نفوذ می کنند ممکن هست به فولیکول های مو یا غدد عمیق تر در لایه های پوست شما برسن. این نشان دهنده سخت ترین روشی هست که پوست شما می تونه مواد مغذی رو جذب کنه چون فولیکول های شما خیلی عمیق تر در پوست هستن.

خرید عمده لوازم پوستی

چرا ماسک های ورقه ای برای جذب مواد مغذی پوست عملکرد بهتری دارند

پوست شما یک لایه بیرونی سخت هست. بصورت ذاتی آن رو به این شکل طراحی شده هست. به همین دلیل هست که ماسک های ورقه ای ایجاد کردیم که قدرت نفوذ رو فراهم می کنه. ماسک‌های ورقه‌ای مواد مغذی حیاتی رو تا زمانی که ماسک رو روی پوست نگه دارید، معمولاً 10 تا 15 دقیقه نگه می‌دارند. ورق مواد مغذی رو تحت فشار قرار میده در حالی که از تبخیر آنها جلوگیری می کنه. چارچوب زمانی و مواد ماسک ورقه ای به پوست شما فرصتی میده تا بیشترین مقدار ممکن مواد مغذی رو جذب کنه.پس استفاده از ماسک ورقه ای بهترین محصول برای روتین پوستی شما میتونه باشه.کافیه فقط یکبار امتحان کنید.

روتین روزانه مراقبت از پوست

هنگامی که روزانه حداقل 10 تا 15 دقیقه یک ماسک ورقه ای روی پوست خود قرار میدید، پوست شما این فرصت رو داره که هر آسیبی رو از روز گذشته ترمیم کنه و در عین حال به صورت شما درخشندگی طبیعی بده. برای اطلاعات بیشتر در مورد ماسک های ورقه ای مفید در بازار میتونید به فروشگاه دوشیزه مراجعه کنید و بهترین محصول رو برای خودتون داشته باشید.

در پایان

در پایان مقاله بهترین زمان استفاده از ماسک ورقه ای در روز چیست؟ به زمان های مفید شما در طول روز پرداختیم.

شما میتونید باکیفیت ترین و بهترین ماسک های ورقه ای رو از فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه با مناسب ترین قیمت تهیه کنید و در روتین روزانه خود استفاده از ماسک ورقه ای رو اولویت قرار بدید.