چگونه یک فروشگاه لباس زیر راه اندازی کنیم؟

 

برای آنکه بدانیم چگونه فروشگاه لباس زیر راه اندازی کنیم باید توجه کنیم . مثل هر شغل دیگه ای ، قبل از انتخاب محصولات خود برای فروش مهم است که مشتری های خود را شناسایی کنیم ، علاوه بر این موضوع یک برنامه بازاریابی برنامه ریزی شده می تواند به موفق شدن ما در کسب و کار لباس زیر کمک بسیار زیادی بکند.

آیا لباس زیر فروش خوبی دارد؟

همه مردم ، به ویژه خانم ها ، سرمایه گذاری زیادی برای پوشیدن لباس زیر های مناسب و خوب میکنند. به نوعی خیلی ها اعتقاد دارند که لباس زیر مهم ترین لباس پوششی ما است چرا که ارتباط مستقیمی با سلامتی ما دارد و این اعتقاد بسیار هم درست است. این نوع نظرات به خوبی اهمیت لباس زیر خوب و خرید مناسب ان را نشان می دهد.

این نکته به خودی خود از اهمیت و فروش بالای لباس زیر خبر میدهد اما نکات دیگری نیز قابل توجه است . فروش شما بستگی به مکان ، تبلیغات ، قیمت های شما و موارد بسیار زیاد دیگری دارد. اگر فردی شما را متقاعد کرده است که لباس زیر فروش مناسبی ندارد قطعا انها راه  درست را نرفته اند ، پیشنهاد میکنم ادامه مطلب را با دقت بخوانید.

چه چیز هایی باید بدانیم ؟

برای داشتن یک فروشگاه مناسب برای لباس زیر ، موارد خاصی وجود دارد که حتما باید انها را انجام بدهید. قبل از هر چیز ، خود تان را آموزش بدهید. سعی کنید چند نکته را از اینجا و آنجا بیاموزید و از دیگر فروشندگان یاد بگیرید.

برای دیدن سبک های مختلف و تبلیغات تجاری که می توانید بعداً از آنها استفاده کنید ، به فروشگاه های موفق سر بزنید و یاد بگیرید . آنچه را که مردم بیشتر در دنبال انها هستند پیدا کنید و بدانید که مشتری های شما دنبال چه محصول خاصی هستند . یاد بگیرید که کامل مشتری خود را اگاه کنید اما زیاده روی نکنید که مشتری احساس بدی داشته باشد .

پس از تحقیقات و مشاهده انواع فروشگاه ها و فروشندگان ، از افرادی که قبلاً در کار لباس زیر فعالیت کرده اند ، مشاوره بگیرید .

این افراد می توانند نکات مفیدی و تجربه های عالی در مورد چگونگی شروع شغل لباس زیر را در اختیار شما قرار دهند .

راه اندازی فروشگاه لباس زیر

در ادامه‌ی مقاله ” چگونه فروشگاه لباس زیر راه اندازی کنیم ” مواردی را بیان میکنیم که خیلی به شما کمک خواهند کرد :

چشم انداز به اینده

  • چگونه می خواهید خودتان را بر سر زبان ها بیندازید؟
  • در آینده فروشگاه شما چقدر پیشرفت خواهد کرد ؟

قبل از هر چیز حتما به این مسایل فکر کنید چرا که بدون هیچ برنامه و نقشه ای نمیتوانید موفق شوید. باید توجه کنید که نقشه های خوبی برای معرفی کار خود داشته باشید و ایده هایی برای معروف کردن خود داشته باشید.

افرادی که بدون هیچ ایده و انگیزه ای و بدون تحقیقات شغلی را بیان میکنند درصد موفقیتشان بسیار پایین است چرا که این افراد هدف و چشم اندازی به اینده ندارند و هدف خاصی را دنبال نمیکنند. شما باید برای خود اهدافی مشخص کنید همچون : برترین فروشنده لباس زیر شدن در سطح شهر ، معروف و محبوب کردن فروشگاه خود در بین مردم و دیگر مواردی که باید برای خود مشخص کنید.

شناسایی مشتریان هدف

  • خریداران احتمالی شما چه کسانی هستند؟
  • چه مزیتی برای مشتری ها دارید که از شما خرید کنند؟

باید مشتری های خود را بشناسید و بدانید که میتواند خدمات خاص به انها بدهید وگرنه دیگر فروشگاه ها مشتری ها را جذب میکنند و عملا شما هیچ فروشی نخواهید داشت.
اصولاً مشتری شما همه است زیرا همه لباس زیر می پوشند ولی مهم این است که بتوانید انها را به خود جذب کنید و برای این کار برنامه داشته باشید ، مزیت رقابتی داشتن مهمترین اصلی است که شما باید به ان توجه ویژه ای داشته باشید.

 

مکان مناسب

  • در کجا رفت و آمد خانم ها بیشتر است؟
  • قطعا در مکان هایی با تردد بالای اقایان فروشگاه لباس زیر زنانه منطقی نیست

حتما مکان مناسب و خوبی را مدنظر بگیرید که رفت و امد زیادی داشته باشد.

با توجه به یکسری محدودیت های خاص در ایران که با ان موجه هستیم سعی کنید کلیه موارد مکانی را دقیق و درست جلو ببرید تا با مشکلی مواجه نشوید ، همچنین توجه داشته باشید که مکان شما مناسب باشد که خانم ها برای حضور در انجا احساس راحتی داشته باشند.

 

محصولات متنوع

متنوع ترین محصولات را با بهترین قیمت ها برای مشتری خود اماده کنید تا بتوانید مشتری ها را برای خود جذب کنید. انواع لباس زیر ، شورت ، بیکینی ، سوتین ، لباس خواب و … را تهیه و برای مشتریان خود اماده کنید ، رنگ بندی های مختلف را به مشتری خود ارائه کنید تا مشتری شما از خرید خود احساس خوبی داشته باشد.

  • فروشگاه دوشیزه با فعالیت در بندرگناوه امکان فروش عمده لباس زیر را دارد و برای تهیه میتوانید با پشتیبان دوشیزه در ارتباط باشید

برنامه ی بازاریابی

  • چه تبلیغی میتوانید برای فروشگاه خود تدارک ببینید؟
  • رقیب های شما چگونه خود را تبلیغ میکنند؟

باید حتما برنامه ای برای تبلیغ کردن فروشگاه خود داشته باشید و ان را اجرا کنید.
یک نام زیبا و جذاب بسازید که مردم به راحتی فراموش نکنند و شما را در ذهن خود داشته باشند .
کد های تخفیف اماده کنید و به مناسبت های مختلف به مشتریان خود ، هدیه دهید.
همچنین میتوانید وبسایت فروش انلاین را برای راحت تر کردن دسترسی مشتری ها اماده کنید.

در آخر حتما توجه کنید

راه اندازی یک کار قطعا در اوایل راه دشوار است ، اما باید بدانید نکته اصلی موفقیت صبر و شکیبایی شما است . با تبلیغات مناسب و محصولات با کیفیت ، میتوانید زود معروف شوید و به جایی که دوست دارید برسید