یکی از مهم ترین بخش های هر آرایشی، کرم پودر است ، ما در این مقاله به معرفی بهترین کرم پودر های جهان میپردازیم.

به طور معمول انتخاب یک کرم پودر مناسب فرایند دشواری است و به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد. از جمله رایج ترین روش ها برای پیدا کردن کرم پودر مناسب، آزمون و خطاست اما این راه حل هزینه ی بالا و عوارض زیادی را به دنبال خواهد داشت. اگر به دنبال خرید یک کرم پودر مناسب هستید، با ما همراه باشید چرا که در این مقاله به بررسی بهترین کرم پودرهای جهان در سال 2020 از دید مجله ووگ خواهیم پرداخت.

 

بهترین کرم پودرهای جهان : قبل از خرید کرم پودر بخوانید

 

1. مهم ترین نکته قبل از انتخاب و خرید یک کرم پودر مناسب، توجه به نوع پوست است. اگر شما پوست چرب و مستعد به آکنه دارید، حتما باید از کرم پودرهای فاقد پربی استفاده کنید.

2. یکی دیگر از نکات حائز اهمیت قبل از خرید یک کرم پودر مناسب، نوع و کاربرد آن هاست. برخی از کرم پودرها زیرسازی عمقی تری انجام می دهند و هرگونه لک و اسکار را می پوشانند و برخی دیگر صرفا به پوست شما رنگ و طراوت بیشتری می بخشند. پس بهتر است که اولویت های خود را مشخص کنید تا خرید بهتر و آگاهانه تری داشته باشید.

3. بسیاری از میک آپ آرتیست های مشهور امروزه از انواع مختلفی از آرایش را بر روی مدل های خود انجام می دهند. آرایش های مات و براق از جمله آرایش هایی است که می توانید بسته به سلیقه ی خود یکی از آن ها یا هر دو را انتخاب کنید. با توجه به نوع میک آپ، کرم پودرهای شاین یا مات را خریداری کنید.

4. انتخاب کرم پودر با رنگ مناسب نیز تاثیر بسیار زیادی در زیبایی آرایش شما خواهد داشت. همیشه به خاطر داشته باشید که از خرید کرم پودرهایی که با رنگ پوست شما تفاوت بسیار زیادی دارند خودداری کنید و به سراغ کرم پودرهایی بروید که رنگ هماهنگ تری با پوست شما دارد.

 

بهترین کرم پودرهای جهان : از چه برندهایی خرید کنیم؟

بدون هیچ تعارف باید بگوییم که برای خرید یک کرم پودر خوب باید هزینه ی بالایی بپردازید. خرید کرم پودر از برندهای معتبر، به طور معمول مزایایی زیادی را به دنبال دارد و هم چنین باعث می شود که پوست شما کمتر آسیب ببیند و آرایش زیباتری داشته باشید. در ادامه به معرفی بهترین کرم پودرهای جهان از نگاه مجله ووگ می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

بهترین کرم پودرهای جهان : بهترین کرم پودر برای پوست های چرب، جورجیو آرمانی!

پوست های چرب یا مختلط به طور معمول براق تر هستند. اگر شما از جمله کسانی هستید که ترجیح می دهید براقیت پوستتان کاهش پیدا کند، کرم پودر Giorgio Armani Maestro Fusion Foundation SPF 15 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این کرم پودر به پوست شما حالت مات و مخملی می بخشد و به همین دلیل از براق بودن پوست شما می کاهد. این کرم پودر از جورجیو آرمانی بافت سبک و پوشانندگی متوسطی دارد.

 

 

بهترین کرم پودرهای جهان : بهترین راه حل برای جای جوش و اسکار

کرم پودر Clinique Even Better Makeup SPF 15 با بافت مایع-پودری و پوشش متوسط خود، انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که پوست ناصاف یا لک دارند. این کرم پودر ظاهری طبیعی و نچرالی به پوست می بخشد. علاوه بر این، کرم پودر کلینیک ماندگاری و دوام بالایی دارد و گزینه خوبی برای داشتن یک آرایش طولانی مدت است.

 

 

بهترین کرم پودرهای جهان : پوست های خشک بخوانند!

اگر به دنبال خرید یک کرم مناسب برای پوست خشک هستید، کرم پودر Dior Forever Skin Glow را در لیست خرید خود قرار دهید. همان طور که کسانی که پوست چربی دارند همواره باید به دنبال محصولات Oil Free باشند، افرادی که پوست خشکی دارند نیز باید به دنبال محصولاتی شامل عبارت Glow یا Luminous باشند. علاوه بر این کرم پودرهای مخصوص پوست های خشک باید حاوی مواد محافظت از پوست باشند.

کرم پودر دیور رطوبت مورد نیاز پوستتان را فراهم می کند و علاوه بر این از ماندگاری و پوشانندگی بالایی نیز برخوردار است.

 

 

بهترین کرم پودرهای جهان : کرم پودری با پوشانندگی بسیار بالا

بسیاری از خانم ها در هنگام خرید یک کرم پودر مناسب ، به دنبال آپشن پوشانندگی بالا هستند. یکی از بهترین کرم پودرهای جهان که پوشانندگی بالایی هم دارد، کرم پودر Charlotte Tilbury Magic Foundation است. این کرم پودر ظاهری صاف و یک دست به پوست شما می بخشد و تمامی ایرادات و نواقصی که بر روی پوست وجود دارد را می پوشاند. علاوه بر این، این کرم پودر بافت سبکی دارد و احساس سنگینی به پوست نمی بخشد. این کرم پودر با دارا بودن هیالوریک اسید، پوست را مرطوب می کند و برای استفاده روزمره انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

 

بهترین کرم پودرهای جهان : پوست طبیعی و نچرال

بیشتر کرم پودرهایی که در بازار وجود دارند، حالت غیر طبیعی به پوست می دهند و پیدا کردن کرم پودری که در کنار پوشانندگی بالا ظاهر طبیعی  به پوست ببخشد کار دشواری است. کرم پودر Guerlain Lingerie De Peau Invisible Skin Fusion Foundation SPF 20 انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی ست که ترجیح می دهند حالت طبیعی پوستشان حفظ شود. در کنار این کرم پودر لازم نیست از پودرهای فیکس استفاده کنید چرا که این مدل از کرم پودر گرلن بدون این که خطوط چهره را آشکار کند، دوام بالایی نیز دارد و حالتی طبیعی به پوست می بخشد.

 

 

بهترین کرم پودرهای جهان : انتخابی برای خانم های شاغل

بسیاری از خانم های شاغل همواره با ماندگاری کرم پودر و آرایش خود دچار مشکل هستند. خوش بختانه امروزه کرم پودرهایی در بازار قابل تهیه هستند که با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، ماندگاری و دوام بالایی را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند. یکی از بهترین برندهایی که ماندگاری بسیاری زیادی نیز دارد، کرم پودر Estée Lauder Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF 10 می باشد.

این کرم پودر طیف رنگی بسیار خوب، پوشانندگی بسیار خوب و دوام طولانی مدتی دارد. علاوه بر این، این کرم پودر برای تابستان و حتی آب و هوای مرطوب نیز بسیار مناسب است. پس در خرید شک نداشته باشید.

 

 

امیدواریم که خواندن این مقاله دوشیزه برای شما مفید واقع شده باشد.

لیست برگرفته از وب سایت : Vogue.com