راهنمای خرید ریمل از بندر گناوه

ما در مقاله راهنمای خرید ریمل از بندر گناوه به انواع ریمل ها،برندها و طرز استفاده از آنها پرداخته ایم.

ریمل چشم، یکی از محبوب‌ترین و متداول ترین ابزار زیبایی چشم می‌باشد که در انواع مختلفی از نظر نوع ماده و ترکیبات،رنگ، برس و همچنین کاربرد دارد.

در ادامه مقاله راهنمای خرید ریمل از بندر گناوه در ادامه با ما همراه باشید

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آرایش صورت، آرایش چشم‌ها می‌باشد


یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آرایش صورت، آرایش چشم‌ها می‌باشد. آرایش چشم‌ها اگر اصولی و با لوازم آرایش مرغوب و مناسب انجام شود، بر زیبایی چهره تاثیر زیادی خواهد داشت. یکی از لوازم آرایش‌های مهم برای آرایش چشم‌ها ریمل است که به طور عادی و روزانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع مختلفی از ریمل‌ها در بازار موجود می‌باشد که هر کدام کاربرد خاصی دارند.
آیا مدل‌های مختلف ریمل را می‌شناسید؟ با ادامه مقاله راهنمای خرید ریمل از بندر گناوه در فروشگاه دوشیزه با ما همراه باشید تا با انواع مختلف ریمل و ترکیبات آنها آشنا شوید. 
ریمل به خاطر ایجاد تضاد رنگی بین عنبیه، بخش سفید چشم‌ها و پلک‌ها باعث زیباتر شدن چشم‌ها و مژه‌ها می‌شود. با استفاده از ریمل می‌توان مژه‌ها را بلندتر و حجیم‌تر کرد.

هر ریمل دارای یک برس و مواد تشکیل دهنده با فرمولاسیون خاصی است که بر کیفیت و کاربرد آن تاثیر دارد. 


انواع ریمل بر اساس نوع ماده و ترکیبات

ریمل پودری

این ریمل‌ها به حالت پودری هستند که با افزودن چند قطره آب به حالت خمیری در آمده و بر روی مژه‌ها استفاده می‌شوند. این ریمل‌ها بعد از استفاده همانند مژه‌های مصنوعی به نظر می‌رسند. ریمل‌های پودری برای مهمانی‌های طولانی مدت، ماندگاری زیادی نخواهد داشت. 


ریمل کرمی

ریمل‌های کرمی باعث حجم دهی به مژه‌های کم پشت می‌شوند از همین رو برای استفاده از این ریمل به براش مخصوص نیاز است.

 
ریمل مایع

ریمل‌های مایع متداول‌ترین نوع ریمل‌ها هستند که در انواع مدل‌های حجم دهنده و بلند کننده یافت می‌شوند. ریمل‌های مایع و مدل‌های ضد آب آنها، جزو بهترین ریمل‌ها هستندکه پخش نمی‌شوند. 
مدل‌های مختلف ریمل بر اساس نوع کاربرد

ریمل حجم دهنده (Volume Mascara)

ریمل‌های حجم دهنده معمولا دارای فرمول غلیظ‌تری بوده که حاوی سیلیکون یا موم می‌باشند که باعث پر پشت نشان دادن مژه‌ها می‌شوند. دارای براش ضخیمی هستند که حجم زیادی از مواد ریمل را در تمام جهات مژه می‌نشانند. این ریمل‌ها برای افرادی با مژه‌های نازک یا کم پشت مناسب می‌باشد. 
ریمل بلند کننده مژه ( Lengthening Mascara ) 

ریمل بلند کننده مژه دارای الیافی به نام خرده مژه هستند که به انتهای مژه‌ها می‌چسبند و ظاهر بلندی به مژه‌ها می‌دهند. مواد ریمل‌های بلند کننده دارای فرمولاسیونی خاص هستند که می‌توانید چندین لایه از ریمل را به مژه‌ها بزنید بدون اینکه ریمل بر روی مژه‌ها تجمع پیدا کند. ریمل بلند کننده برای افرادی با مژهای کوتاه ولی حجم کافی مناسب می‌باشند.

ریمل فر کننده

ریمل‌های فر کننده باعث حالت دادن به مژه‌های صاف می‌شوند. این ریمل‌ها حاوی پلیمر و رزین در ترکیبات خود هستند تا به حفظ حالت فر مژه‌ها کمک کنند. بیشترین مقدار ریمل فر کننده را باید به ریشه مژه بزنید تا مژه‌ها حالت فر پیدا کنند. ریمل فر کننده برای افرادی مناسب است که دارای مژه‌های صاف با حجم و قد مناسب هستند.    


ریمل ضد آب (Waterproof Mascara)

ریمل‌های ضد آب در مقابل تعریق و آب مقاوم می‌باشند و از سیاهی اطراف چشم در برابر تعریق و آب جلوگیری می‌کنند. این ریمل‌ها حاوی موم و روغن‌های معدنی در ترکیبات خود هستند. این ریمل برای افراد با پوست چرب، تعریق زیاد و سوزش یا آبریزش چشم و یا کسانی که در استخر آرایش می‌کنند مناسب است.


ریمل جدا کننده‌ی مژه

ریمل‌های جدا کنند مژه هم خاصیت حجم دهی و هم خاصیت ضد آب دارند. این ریمل‌ها دارای بافت و غلظت مناسبی هستند که به طور یکنواخت بر روی مژه‌ها پخش می‌شوند و هر مژه را جداگانه، ظریف و زیبا نشان می‌دهند.


ریمل‌های تقویتی

این نوع از ریمل‌ها علاوه بر داشتن خاصیت بلند کنندگی مژه یا پر پشت کنندگی حاوی ترکیباتی در فرمولاسیون خود هستند که به تقویت، پر شدن و بلند شدن طبیعی مژه‌ها کمک می‌کنند.


ریمل های رنگی (Colored Mascara) 

ریمل‌های رنگی که در رنگ‌های مختلف موجود می‌باشند به چهره آرایشی بولد می‌بخشند. در هنگام استفاده از ریمل‌های رنگی حتما در مژه‌های پایین هم از ریمل رنگی استفاده کنید.


ریمل‌های اکلیلی

این ریمل‌ها در دو نوع پودری و مایع در بازار وجود دارند. این ریمل را باید با دقت خاصی روی مژه پخش کنید تا در یک قسمت مژه تجمع نیابند. این ریمل‌ها برای آرایش در مراسم‌ها ظاهری پر زرق و برق و درخشان به چشم‌ها می‌دهد. ریمل‌های اکلیلی تنوع رنگی زیادی دارند.

انواع برس ریمل

شاید در هنگام خرید ریمل دقت کرده‌اید که هر ریمل برس خاصی دارد و به خاطر تنوع زیاد در نوع برس در انتخاب ریمل مردد شده باشید و از کاربرد هر کدام بی اطلاع باشید. در ادامه با انواع برس های ریمل آشنا خواهیم شد.

ریمل با برس ضخیم THICK BRISTLE WAND

این نوع از برس‌ها برای حجم دهی و پر پشت کردن مژه‌ها مناسب بوده و دارای موهای ضخیمی هستند. این برس‌ها خاصیت پر پشت کنندگی ندارند. هر چه برس‌ها ضخیم‌تر باشند خاصیت حجم دهی آن‌ها بیشتر می‌شوند.

ریمل با برس باریک و صاف THIN AND STRAIGHT WAND

براش‌های باریک برای بلندتر کردن مژه‌ها به کار می‌رود و برای مژه‌های کوتاه گزینه مناسبی است. این مدل برس‌ها ظاهری کشیده و مویچه‌های ریز دارد که مژه‌های ریز گوشه چشم‌ها را نیز کاور کرده و بلند می‌کنند.

ریمل با برس منحنی CURVED WAND

این نوع از برس‌ها برای فر کردن مژه‌ها به کار می‌رود. این ریمل برای افرادی که مژه‌های بلند و صاف دارند گزینه مناسبی است.

ریمل با برس مخروطی PINE CONE WAND

براش مخروطی برای ریمل زدن به مژه‌های کوچک و نازک گوشه‌ی مژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این برس‌ها مویچه‌های بلندتر در پایین و مژه‌های کوتاه‌تر در بالای برس قرار دارند. بخش پایینی و بلند، مژه‌های بیرونی و موهای کوتاه و مژه‌های داخلی را کاور می‌کند. این ریمل‌ها برای خط چشم‌های گربه‌ای بسیار مناسب هستند.

ریمل با برس مارپیچی

این برس سبب حجم دهی و فر کردن مژه‌ها می‌شود. عملکرد این برس همانند عملکرد برس‌های حبابی است که با فر کردن مژه‌ها سبب بلندتر کردن مژه‌ها می‌شود.

ریمل با برس مثلثی یا سه گوش

این برس‌ها که برای اولین بار توسط شرکت L’Oréal طراحی شده است باعث کشیده‌تر نشان دادن چشم‌ها می‌شوند

ریمل با برس تیز و نوک دار

این ریمل‌ها که 2 در 1 نامیده می‌شوند ابتدا با استفاده از آن مژه‌ها را ریمل می‌زنید، سپس با چرخاندن نوک براش، انتهای مژه‌ها بلندتر می‌شوند. این برس سبب بلندتر به نظر رسیدن مژه‌ها می‌شود.

ریمل با برس شانه‌ای

براش شانه‌ای برای مژه‌های کوتاه و ضعیف مناسب است. این مدل براش مژه‌های نازک و کوتاه را به لایه‌ای ضخیم از مایع ریمل آغشته کرده و پوشش خوبی برای مژه‌ها ایجاد می‌کند.

خرید لوازم آرایشی از گناوه

ریمل با برس به شکل مستطیل و چهار گوشه

این نوع براش‌ها باعث افزایش طول مژه و حجم دهی به آن می‌شود. خرده مژه‌های به کار رفته در این براش باعث بلند‌تر و حجیم‌تر کردن مژه‌ها می‌شود.

ریمل با برس مینیاتوری و کوچک

این براش‌ها برای ریمل زدن به مژه‌های پایینی به کار می‌رود و مانع از کثیف شدن پایین چشم‌ها می‌شود.

ریمل با برس قابل تنظیم

این برس‌ها که برای افزایش حجم مژه به کار می‌روند، قابلیت تنظیم 90 درجه‌ای را دارند.

خرید لوازم آرایشی از گناوه

در ادامه در مقاله راهنمای خرید ریمل ازبندرگناوه شما را با برندهای معروف ریمل آشنا میکنیم:

برند های معروف ریمل چشم

میبلین

لانکوم

لورآل

دیورشو

بورژوآ

دیپ رومانس

لچیک

گلدن رز

اسنس

وای اس ال

میبلین

یکی از قدیمی ترین مارک ریمل میبلین است و بهترین گزینه برای استفاده هر روزه و در هر شرایطی است. دارای انواع گوناگونی است که هر کدام خصوصیات جدایی دارد این ریمل میبلین برای مژه های بی حالت ، کوتاه و خسته مورد استفاده قرار میگیرد.مژه ها را به حد اندازه بلند و مشکی می کند همچنین دارای قیمت مناسبی است که هر خانمی می تواند خریداری کند. ریمل میبلین یک خصوصیت مهمی که دارد مژه ها را به هم نمی چسباند.

نقاط قوت ریمیل میبلین

 مژه‌هایی حجیم و ضخیم ، % 100 مشکی

 قابلیت حجم‌دهی 9 برابر

دارای فرمولاسیون غنی شده با کلاژن

دارای برسی بزرگ برای ایجاد حجم بدون چسبندگی

مناسب برای چشم‌های حساس

مناسب برای افرادی که از لنز استفاده می‌کنند

لانکوم


این ریمل مژه ها را به خوبی بالا نگه می دارد و طرفداران زیادی دارد ، که یکی از معروف ترین ریمل ها محسوب شده است و این مدل ریمل دارای دو خصوصیت منحصر به فرد است که یکی ضد آب و دیگری معمولی است ، با اینکه کمی قیمت بالایی دارد اما ارزشش هم دارد. یکی از نکات ریزی که این ریمل دارد حتی کوتاه ترین مژه ها را هم حجم میدهد.

نقاط قوت ریمل لانکوم

حالت و حجم دهی بالا به مژه ها

تقویت کردن مژه های چشم

نقاط قوت ریمل لورآل

ماندگاری 24 ساعته روی مژه ها

بلند و پرپشت نشان دادن مژه ها

دیورشو

ریمل دیورشو ، کلاسیک است و هنوز هم جزء محصولات بی عیب دیده شده است. نکته‌ای که همه عاشق این ریمل هستند این است که رنگ های مختلفی دارد و می‌توان با هر نوع از رنگ لباس خود ست کرد ، برس این ریمل تابدار است و مژه ها را پیچ زیبای می‌دهد و به دلیل فرمولی که دارد و در آن به کار رفته است علاوه بر حجم دادن به مژه ها تمام روز بر روی مژه ها ثابت می‌ماند.

نقاط قوت ریمل دیورشو

ماندگاری بالا روی مژه ها حداقل یک هفته

حجم دهی بالا

مشکی کردن مژه ها

بورژوآ

ریمل بورژوآ مدل Twist Up The Volume Ultra Black ، دارای یک سر با دو کارکرد و کارایی می باشد.

این ریمل برند بورژوآ به واسطۀ فرچۀ پیچشی خود ، مژه هایتان را بلند کرده و به علاوه به آنها حجم می دهد. جنس دندانه های فرچه ریمل بورژوآ مدل Twist Up The Volume Ultra Black از پلاستیک است که در حالت اولیه ، فاصلۀ آنها زیادتر است و باعث افزایش طول مژه ها می شود.
در مرحلۀ دوم و با پیچاندن قسمت بالای فرچه در جهت خلاف عقربه های ساعت ، ضخامت فرچۀ آن بیشتر شده ، بنابراین دندانه های فرچه بهم نزدیک تر می شوند ، در نتیجه به مژه هایتان حجم بیشتری می دهد. فرمولاسیون قوی ریمل بورژوآ مدل Twist Up The Volume Ultra Black ، مژه هایتان را بسیار مشکی کرده و پوشش دهی کاملی به تمامی مژه ها می دهد.

نقاط قوت ریمل بورژوآ

حجم دهنده به مژه ها

ضخیم کردن مژه ها

حالت دهنده

پرپشت کردن مژه ها

مدیپ رومانس

این ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه ها با فرمولاسیون کربن سیاه با آب گرم قابل شستشو می باشد. ماندگاری ریمل دیپ رومانس مدل Carbon Black بالا بوده است. بطوری که این ریمل تا مدت زمان ۱۶ ساعت بر روی مژه هایتان خواهد ماند. فرمولاسیون ویژه ریمل دیپ رومنس مشکی ، بسیار خاص می باشد که به واسطه آن یک ریمل سبک و ضد آب می باشد. این محصول مژه های بلند ، خیره کننده و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. این ریمل که در برس آن بیش از ۵۰۰ دندانه وجود دارد ، باعث پوشش مناسب تمام مژه بوسیله این دندانه‌ها می‌گردد. علاوه بر این ، برس مخصوص که در قسمت نوک آن وجود دارد ، به ریز ترین مژه‌ها دسترسی پیدا می‌کند و به آن‌ها حالت می‌دهد. با رنگ مشکی که ریمل دیپ رومانس مدل Carbon Black دارد باعث می‌شود مژه‌های شما حجیم تر و درخشان‌تر جلوه کنند.

خرید لوازم آرایشی از گناوه

نقاط قوت ریمل دیپ رومانس

حجم دهندگی بالا

فرچه ژله ای

شستشو آسان وراحت

لچیک

ریمل حجم دهنده لچیک مدل Limitless یک محصول با کیفیت از کشور آلمان است که حجم دهنده بسیار قوی برای مژه ها به حساب می آید. این ریمل آلمانی با فرمولاسیون کلاژنه شده خود موجب افزایش حجم و پرپشتی مژه های می شود. از آنجایی که مژه ها همانند سایر اعضای صورت ، نقش مهمی در زیبایی صورت دارند انتخاب ریمل مسئله مهمی است. بنابراین ریمل را می توان متداول ترین ابزار زیبایی چشم دانست. ریمل محصولیست که حجم مژه ها را افزایش و باعث ضخیم تر شدن آنها می شود. استفاده از این ابزار آرایشی بسیار آسان است.
با استفاده صحیح از ریمل شکل چشمانتان زیباتر و با تفکیک مژه ها ، باعث می شود که چشمانتان بزرگتر به نظر برسد. در برس ریمل لچیک بیش از ۵۰۰ دندانه وجود دارد که باعث پوشش مناسب تمام مژه بوسیله این دندانه‌ها می‌شود ریمل حجم دهنده لچیک به راحتی با پاک کننده های آرایشی قابل پاک کردن است. رنگ مشکی و بسیار زیبای ریمل لچیک چشم‌ها را زیباتر می‌کند و با هر رنگ و نوعی از آرایش قابل‌استفاده است.

گلدن رز

ریمل گلدن رز مدل Lash Plumping محصولی دیگر از برند پرطرفدار ترکیه ای Golden Rose‌ می باشد. این ریمل مناسب چشم های حساس است. ریمل چشم ، از محصولاتی است که در جهت افزایش ظاهر چشم‌ها با بلند شدن و عمدتاً تیره شدن مژه‌ها همراه است. محصولات برند GOLDEN ROSE امروزه در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی کشور ایران بسیار پرطرفدار می باشند. کلیه محصولات این برند توسط کارخانه Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret A.S در ترکیه تولید می شوند.
ریمل چشم حجم دهنده Lash Plumping گلدن رز ، دارای فرمول و اجزای پایه‌ای رنگ‌دانه‌ها،  روغن‌ها ، موم‌ها و مواد نگه‌دارنده است. ریمل گلدن رز مدل Lash Plumping ، ریملی با طراحی برس مویی نازک می باشد. طراحی این برس بصورتی است که برای استفاده بهتر با پیچش ۹۰ درجه است. برس بزرگ و نرم این ریمل جدید با بافت پلاستیکی است که با هر بار کشیدن مژه ها را حجیم و جدا می کند. به کمک برس این ریمل ترک به راحتی مژه هایتان را بدون چسبیده و پوسته شدن پوشیده می کند. قلم‌موی طبیعی در ریمل چشم حجم دهنده Lash Plumping گلدن رز ، باعث افزایش حجم فوری می‌شود.

اسنس

ریمل حجم دهنده اسنس جزء معروف ترین برند های ریمل  مدل I Love Extreme Crazy Volume محصولی از کشور ایتالیا می باشد. انتخاب ریمل مناسب همیشه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده تا بتواند ظاهری زیبا و و طبیعی را به نمایش بگذارد. بلند و کوتاه بودن مژه و همچنین صاف یا فر بودن آن از عواملی است که در انتخاب مناسب ریمل تاثیرگذار است. با توجه به همه‌ این موارد و نیاز مصرف کنندگان ریمل‌های متنوعی نظیر حجم دهنده ، فرم دهنده و بلند کننده به بازار جهانی عرضه شده است.

بافت مشکی و کرمی ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Crazy همه مژه های شما را پوشش می دهد. برس فیبری ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume با دو لبه شکاف دار این ریمل حرفه ای حاوی فرچه های کوچکتر می باشد تا موجب شود مژه های شما فوق العاده حجیم شوند. این ریمل مانع از شکنندگی و خشکی مژه های مصرف کننده شده و با ماندگاری بالا باعث افزایش حجم و طول مژه ها و جداسازی آن ها می شود.

نقاط قوت ریمل اسنس

حجم دهنده به مژه ها

برس انعطاف پذیر

مناسب برای مژه های کوتاه

وای اس ال

دارای برس ترکیبی منحصر به فرد و پیچیده.استفاده از عناصر طبیعی؛ برگ گردو و نارگیل همچنین روغن بامبو ، برای اثرگذاری بهتر ریمل.

برس دارای انحناست و شانه‌ی برس حجم دهندگی فوق العاده‌ای را ایجاد خواهد کرد. اگر می خواهید مژه‌های بلند ، تیز و پرحجم داشته باشید از این ریمل حجم دهنده استفاده کنید. فرمول آن بدلیل استفاده از مواد طبیعی خشک نمی‌شود و با ویتامین B5 غنی شده است.  استفاده از آن زیر چشمان شما را سیاه نخواهد کرد. داشتن بوی مطبوع و بسته‌بندی براق و جذاب هم از مزایای ویژه‌ی این ریمل است.

ریمل حجم دهنده برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از ریمل حجم دهنده برای افرادی مناسب می باشد که دارای پلک های حالت دار اما کوتاه وکم پشت هستند. ریمل حجم دهنده پلک ها را پرپشت می کند و چشمانتان را درشت تر نشان می دهد و نمایی زیبا به چشم ها می دهد. برای افرادی که دارای پلک های صاف و بی حالت هستند استفاده از این ریمل توصیه نمی شود زیرا بدون حالت دادن به مژه ها فقط به آنها حجم می دهد و مژه هایی زیبا به وجود نمی آید.

طرز استفاده از ریمل حجم دهنده

برس ریمل را از ریشه به سمت انتهای مژه بیاورید. این کار را به ارامی انجام دهید و سپس ریمل را به صورت کامل با حرکت دادن به چپ و راست روی مژه خود بکشید. بعد از انجام این کار چند دقیقه صبر کنید و سپس دوباره برس را از ریشه تا انتها روی پلک های خود بکشید. به یاد داشته باشید که حتما بعد از استفاده از ریمل حجم دهنده در آخر شب چشم ها را با شیر پاک کن ، دستمال مرطوب و… مخصوص پاک کنید.

جمع بندی و نکات پایانی

برای نتیجه گیری مفید از مقاله راهنمای خرید ریمل از بندر گناوه فروشگاه دوشیزه شما را به خواندن این مطلب دعوت میکند.

قبل از استفاده از ریمل حتما ابتدا از فر مژه استفاده کنید.

اگر ریمل‌های خشک شده‌ای دارید ، ابتدا از روش‌هایی برای احیای آن استفاده کنید و سپس آن‌ها را دور بیندازید.

همیشه به هنگام استفاده از مژه‌های بالا شروع کنید ، قلم را از انتهای داخلی به سمت لبه‌های بیرونی مژه‌ها بکشید. در حالی که این کار را می‌کنید سعی کنید با حرکات دورانی مژه‌های خود را به سمت بالا هدایت کنید.

علاوه بر این اگر شما می‌خواهید مژه‌های برجسته‌تری داشته باشید می‌توانید بعد از خشک شدن ریمل به لبه‌های بیرونی کمی بیشتر ریمل بزنید.

از اینکه تا پایان مقاله راهنمای خرید ریمل از بندر گناوه همراه فروشگاه دوشیزه بودید از توجه شما متشکریم.

نظرات و سوالات خود را درمورد ریمل ها در مقاله راهنمای خرید ریمل از بندر گناوه برای ما به اشتراک بگذارید