چطور از ماسک زیر چشم استفاده کنیم ؟

همونطور که ما نمیتونیم از ضدآفتاب برای زیر چشم استفاده کنیم در استفاده از ماسک هم باید به این موضوع توجه کنیم چون پوست ناحیه دور چشم خیلی حساس هست.تا پایان مقاله چطور از ماسک زیر چشم استفاده کنیم ؟ همراه ما باشید.

خرید عمده لوازم آرایشی

6 بهترین لکه زیر چشم برای پف، حلقه های تیره و خطوط

ماسک های زیر چشم برای آبرسانی به پوست و نشانه های پیری طراحی شدن. آیا آنها واقعاً جواب میدن؟ متخصصان مراقبت از پوست موارد زیر رو برای شما توصیه می کنند.

دکتر Dendy Engelman، متخصص پوست و جراح گفت: هنگام خرید محصولاتی برای کمک به رفع مشکلاتی مانند پف زیر چشم، حلقه های تیره و خطوط ریز، خرید اقلامی که به طور خاص برای ناحیه زیر چشم طراحی شده ان،خیلی مهم هست. او توضیح داد: «[پوست زیر چشم] خیلی نازک هست – به طور دقیق 40 درصد نازکتر از بقیه پوست روی صورت است. چسب های زیر چشم یکی از محصولاتی هست که می تونید به آن مراجعه و استفاده کنید. این ماسک‌ها به گونه‌ای طراحی شدن که در ناحیه زیر چشم قرار می‌گیرند و انواع مختلف آن با ترکیباتی مثل رتینول، ویتامین C و اسید هیالورونیک برای تغذیه پوست و ارائه مزایای ضد پیری عرضه میشن.با متخصصان پوست مشورت شده تا در مورد اثربخشی چسب های زیر چشم بدونیم. ما همچنین از کارشناسان خود برای توصیه های محصول خود می خواهیم.

لکه های زیر چشم با پوست شما چه می کنند؟

به گفته متخصصان پزشکی که با آنها مشورت کردیم، لکه های زیر چشم با هدف قرار دادن حلقه های تیره، زیر چشم، چین و چروک، خطوط ریز عمل می کنند و به کاهش پف زیرچشم کمک می کنن. ماسک‌های زیر چشم علاوه بر اینکه به شما کمک میکنن تا شاداب تر به نظر برسید، پوست شما رو آبرسانی کرده و از طریق مواد باکیفیت مانند اسید هیالورونیک و سرامیدها، و ترکیبات ضد پیری مثل رتینول، و همچنین کافئین و نیاسینامید، پوست شما رو آبرسانی و تغذیه میکنن.متخصص چشم دکتر انگلمن میگه: «چشم ها اولین ناحیه ای هستن که نشانه های پیری رو می بینیم و خطوط و چین و چروک های ظریف می تونه در اواسط بیست سالگی قابل توجه باشه.

آیا ماسک های چشم واقعا جواب میده؟

آیا چسب های زیر چشم موثر هستن؟ بله، انگلمن گفت: ماسک های چشمی حاوی اسید هیالورونیک و سرامیدها به حجیم شدن پوست کمک می کنند. انگلمن ماسک های زیر چشم رو با توجه به توانایی آنها در تزریق سریع مواد به پوست شما “شگفت انگیز” نامیده. او اضافه کرد: “مواد فعال غلظت بالاتری دارند چون معمولاً باید فقط حدود 20 دقیقه روی پوست باقی بمونن و فوراً پوست رو جمع کنند.” دکتر هدلی کینگ، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره در نیویورک، افزود که پچ واقعی مسدود کننده هست، به این معنی که می تونند از هدر رفتن آب جلوگیری کنن. همراه با مواد فعال آبرسان موجود در ماسک های چشم، پوست شما می تونن به راحتی مواد ماسک چشم رو جذب کنن. کینگ با اشاره به اینکه نیازی به استفاده از کرم دور چشم بعد از استفاده از چسب های چشمی نیست، گفت: “من فکر می کنم بزرگترین مزیت این هست که پوست زیر چسب خیلی مرطوب میشه.”

7 بهترین چسب و ماسک زیر چشم در سال 2022

برای توصیه لکه های زیر چشم، از متخصصان مراقبت از پوست و زیبایی توصیه های محصول ماسک زیر چشم رو جویا شدیم. در زیر تعدادی از گزینه های توصیه شده توسط متخصصان که برای تغذیه ناحیه زیر چشم فرموله شده اند آورده شده .

خرید عمده لوازم پوستی

بهترین تکه های چشمی با کیفیت بالا: Chanel
احیا کننده چشم ضد چروک

دکتر راشل میمن، متخصص پوست در Marmur Medical در نیویورک، استدلال می‌کنه که شما باید سرمایه‌گذاری روی این چسب‌های چشمی ارزشمند رو در نظر بگیرید. تکه های هیدروژل رو در ناحیه زیر چشم خود قرار بدید و سرم رول آن رو روی تکه ها بذارید، سپس آنها رو به مدت 10 دقیقه بذارید. رولربال کمک می کنه تا مایع از زیر چشم دور بشه، جایی که دوست داره جمع شه. “هدف از تکه های هیدروژل ایجاد یک مانع بدون تبخیر هست. این تضمین می کنه که مواد موجود در سرم به حداکثر جذب توسط پوست میرسن.

بهترین چسب های چشم شبانه: Sio Beauty
Sio Beauty Super Eye Lift

دکتر انگلمن این تکه های چشمی سیو رو به چند دلیل “دوست داره”. اول، آنها از سیلیکون درجه پزشکی ساخته شده اند “پوست شما رو به آرامی فشرده میکنن و آن رو صاف نگه می دارن.” دوم، “آنها آبرسانی رو تشدید می کنند و از توانایی طبیعی پوست شما برای حفظ رطوبت حمایت می کنن و ظاهر خطوط و چین و چروک های ظریف رو به حداقل می رسانن.” و از آنجایی که سیو ماسک هایی برای صورت، گردن و دکلته شما می سازن، می تونید به این فواید پوستی در سایر قسمت های بدن خود دست یابید. می‌تونید این تکه‌ها رو در حالی که زیر پتوی سنگین خود راحت هستید، استفاده کنید و می‌تونید هر کدام رو تا ده بار مجدداً استفاده کنید.

بهترین نسخه اخیر: Loops Beauty
ماسک چشم زیبایی Loops

کینگ Loops توصیه کرد که، یک خط مراقبت از پوست متخصص در ماسک‌ها که در مارس 2020 راه‌اندازی شده خیلی نقش مهمی در سلامت پوست شما دارن. او گفت این ماسک‌های چشم هیدروژل «برای تناسب با لحظات زندگی روزمره شما طراحی شده‌اند». او خاطرنشان کرد که این گیاه سرشار از نیاسینامید هست که برای تن و بافت “عالی” است، همچنین رتینول، عصاره مروارید آبرسان و مجموعه گل مغذی. کینگ همچنین خاطرنشان کرد که این ماسک‌ها آب‌رسانی، مرطوب‌کننده، روشن‌کننده، صاف، پف‌کردن و محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد هستند. یکی دیگر از ارزش های قابل توجه Loops برای King: ماسک های Loops قابل کمپوست شدن، بدون زبری و بدون پارابن، سولفات، فتالات و عطرهای مصنوعی هستن.

بهترین تکه های چشمی قابل استفاده مجدد: چین و چروک Schminkles
پدهای سیلیکونی چین و چروک Schminkles

کینگ گفت پدهای چشمی Wrinkles Schminkles نشان داده شده است که به نرم کردن چین و چروک و خطوط زیر و اطراف چشم کمک می کنن. او گفت: «این پدهای سیلیکونی درجه پزشکی، پوست رو محکم نگه می‌دارن تا در حین محبوس شدن رطوبت، چروک نشن. آنها همچنین می توانند تا 30 بار از هر کدام استفاده شوند که هزینه 1 دلاری برای هر استفاده را عملی می کند. به گفته این برند، ماسک های ضد حساسیت روی چشم رو میشه برای هدف قرار دادن علائم چروک و جای زخم نیز استفاده کرد.

در آخر

فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه باکیفیت ترین محصولات آرایشی و زیبایی رو با مناسب ترین قیمت برای شما زیباجویان در آسون ترین راه قرار داده کافیه فقط محصول مورد نظرتون رو کلیک کنید.