خرید عمده لوازم آرایشی از مازندران

در مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از مازندران قصد داریم یه نگاه جامعی به انواع ریمل های آرایشی داشته باشیم.

خرید عمده لوازم آرایشی

مقدمه

همان‌قدر که ما عاشق مژه‌های ساختگی و اکستنشن مژه هستیم، برای به دست آوردن مژه‌های برازنده رویاهایتان نیازی به کارت‌های آرایشگر یا چسب ندارین. شما فقط به ریمل مناسب نیاز دارین. البته، با وجود انواع مختلفی از فرمول‌ها و چوب‌های ریمل، گفتن این کار آسون‌تر از انجام دادن آن هست که بین اکستنشن‌کننده مژه، قدرت فر کردن و… الیاف نایلون انتخاب کنین؟

ما بهترین ریمل ها رو برای هر آرایشی به اشتراک می گذاریم، از مژه های بلند گرفته تا حجم و فر بیشتر. مهمتر از همه، این فرمول ها ماندگاری طولانی دارن و ضد لک هستن.

ریمل ضد آب

ما عاشق این هستیم که ریمل ضدآب رو در کیسه‌های آرایشمان قرار بدیم و برای شب‌هایی که با باران شدید، روزهای تابستانی و پر از مهمانی‌های استخر، و همه رویدادهای شیک در این بین که رخ میدن. ریمل های ضدآب مورد علاقه ما نه تنها ضد آب و هوا هستن، بلکه ضد گریه هم هستن، چه در حال هق هق زدن در دهمین تماشای فیلم A Star Is Born باشید یا سعی کنین آن را در مراسم عروسی BFF خود نگه دارین.

ریمل ضدآب ساحلی دارای SPF هسن. شما این ریمل رو برای روزهای آفتابی می خواید که ممکن هست با شنا در اقیانوس یا یک جلسه والیبال پر از عرق به پایان برسه. این ریمل نه تنها از چشمان شما محافظت می کنه، بلکه مژه های شما رو با فرمولی که شامل روغن نارگیل به عنوان ماده اصلی هست، تغذیه می کنه .تا آخر خرید عمده لوازم آرایشی از مازندران همراه با بمانید.

ریمل بلند کننده

وقتی به دنبال مژه‌های بلندتر هستین، نمی‌تونید فقط به هیچ تیوپ قدیمی برسین. شما به یک چوب ریمل خلاقانه نیاز دارین که به طور یکنواخت مژه های شما رو بپوشانه و در عین حال آنها رو به فر شدن وادار کنه. بهترین ریمل های بلندکننده حتی با چشمگیرترین مژه های مصنوعی و اکستنشن مژه رقابت خواهن کرد.

ما عاشق برس منحنی C شکلی هستیم که در ریمل های بلند کننده طول آن خیلی طولانی دارن. موهای این برس ریز هستند و از سیلیکون ساخته شده ان، بنابراین هر مژه بدون هیچ گونه جمع شدن پوشش داده میشه. حتی بهتر از آن، فرمول آن به اندازه کافی سبک هست که فر رو به حداکثر برسانه، بنابراین لازم نیست نگران پوسته پوسته شدن ریمل باشین و اگه مژه های کوتاه دارید حتما باید از این دسته از ریمل ها رو در کیف لوازم آرایشی خودتون داشته باشید.و حالا در ادامه مقاله خرید عمده لوازم آرایشی از مازندران به انواع گوناگون ریمل ها میپردازیم .

ریمل حجم دهنده

با بهترین ریمل‌های حجم‌دهنده که مژه‌های شما رو تیره و فر می‌کنن و بدون هیچ چسبی توهم حجم دهندگی رو ایجاد می‌کنند، درام رو برای کره چشم‌هایتان حفظ کنین. شما می خواید به یک ریمل مشکی تیره یا فرمولی که حداقل چند درجه تیره تر از مژه های طبیعی شما باشه برسین.

با استفاده از ریمل های حجم دهنده از قدرت زیبایی چشم بزرگی برخوردار میشید. ریمل حجم دهنده در عصای کوچک Black. این محصولات فرمول ضدآب و ماندگار هستن که 36 ساعت قدرت ماندگاری رو به چشم شما میده. مژه های حجیم شما تا مدت ها بعد از پیتزا زنی آخر شب به اطراف خواهن ماند.

ریمل فر کننده

ریمل فر کننده دقیقاً این کار رو انجام میدهن: مژه های شما رو به سمت بالا فر میکنه و آنها رو بلندتر و حجیم تر نشان میده. با یک ریمل فر کننده که به شما کمک میکنه جاذبه رو نادیده بگیره، به فر مژه خود کمک کنین. به لطف برس اپلیکاتور درخشان ریمل های فر کننده ریمل مژه غلتکی به رنگ مشکی وجود ندارن. با هر بار کشیدن ریمل، این عصا مژه های شما رو فر می کنه و فرمول ماندگاری 12 ساعته رو اعمال می کنین که میتونه حتی در شدیدترین طوفان های تندری نیز مقاومت کنه.

خرید عمده لوازم آرایشی

ریمل مژه

کلید تعیین ریمل مژه در اپلیکاتور هست. شما به موهایی نیاز دارین که برای بلند کردن و پوشش دادن هر رشته به صورت جداگانه مهندسی شده باشن. وقتی صحبت از انعطاف‌پذیری و مهارت در انجام چند کار به میان می‌اد، ریمل LANCÔME Definicils Lengthening & Defining in Black انتخاب مورد علاقه اکثر سلبریتی ها هست. چه به دنبال ظاهر طبیعی تری باشین و چه به قدرت بیشتر ،با این ریمل امیدوار باشید، این فرمول قابل ساخت به راحتی با هر آرایش آرایشی سازگار میشه. در روزهای مینیمالیستی خود یک شکل کت بکشین، یا سه یا چهار لایه برای جذاب ترین شب ها اضافه کنین. برای خرید عمده لوازم آرایشی از مازندران تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ریمل تیوبینگ

به ریمل لوله ای به عنوان راهی برای در آغوش گرفتن فوق العاده مژه های خود فکر کنین. فرمول درخشان به گونه ای طراحی شده هست که مثل یه “لوله” دور هر تار مژه بپیچد و مژه های شما رو ضخیم کنه و طول بیشتری به آن اضافه کنه. در حالی که اکثر ریمل‌های تیوبی نیاز به مالش شدید با پاک‌کننده آرایش شما رو دارن، ریمل اکستنشن مژه‌های مایع THRIVE CAUSEMETICS در Brynn تمیز میشه. گویی این کافی نیست، این فرمول مراقبت از مژه رو با ترکیب سلول های بنیادی ارکیده، یک ماده طبیعی که باعث رشد میشه، به سطح بعدی اضافه می کنه و بنظر من این ریمل ها جزو بهترین ریمل ها در لوازم آرایشی شما هستن.

ریمل فیبر

وقتی ریمل های فیبر روی صحنه آرایش ظاهر شدن، هیچ چیز مثل قبل نبود. ناگهان می تونید فرمول معمولی خود رو بردارین و با کمک الیاف مصنوعی، که برخی به اندازه نیم میلی متر هستن، طول و حجم بیشتری به آن اضافه کنین. فرمول مورد علاقه ما به لطف ریمل مژه دوتایی آرایش حرفه ای الیاف مژه نایلون به صورت دو پانچ عرضه میشه. ریمل Double Stacked مژه های شما را برای الیاف مژه نایلونی پر میکنن و با لایه دوم، آنها رو به مژه های شما میچسبونن.

ریمل شفاف

ریمل شفاف برای هر آرایشی هست که می‌خواید به ناخن بپردازید. به دنبال یک ظاهر مینیمالیست هستین؟ فرمول ریمل شفاف به رنگ طبیعی مژه شما اجازه میده تا بدرخشد، در حالی که به ابروها و مژه های شما حمایت و جهت بیشتری میده. به دنبال شگفت انگیزی با درخشش هستین؟ ریمل شفا پوشش پایه ای عالی برای رویاهای درخشان شما فراهم میکنه. ریمل شفاف ما به لطف فرمول سبک وزن آن هست که به سرعت خشک میشه.

در آخر

در آخر مقاله خرید عمده لوازم آرایشی شما با تعداد چندی از انواع ریمل ها بیشتر آشنا شدید.شما برای خرید عمده لوازم آرایشی از مازندران میتونید از فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوشیزه باکیفیت ترین محصولات رو با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.