خرید عمده لاک ناخن از گناوه

خانم‌های آراسته‌ای که اهمیت ویژه‌ای به آرایش و زیبایی می‌دهند،باما در این مقاله خرید عمده لاک ناخن از گناوه همراه باشید.

شيمي ‌لاک ناخن

لاک ناخن در اصل نوعي لاک يا ورني است، لاک ناخن از نيتروسلولز، يک پلاستي‌سايزر (ماده نرم‌کننده پلاستيک‌ها)، يک حلال و احتمالا نوعي رنگينه ساخته مي‌شود. ‏به جاي نيتروسلولز، مي‌توان مولکول پليمر ديگري که خواص مشابه با نيتروسلولز ‏داشته باشد، به کار برد. تبخير حلال، قشر نازکي از نيترو سلولز، پلاستي‌سايزر، رزين و ‏رنگينه به جا مي‌گذارد. نيتروسلولز قشر نازک براقي ايجاد مي‌کند و پلاستي‌سايزر از ‏شکنندگي اين قشر نازک مي‌کاهد و رزين، سبب بهتر چسبيدن آن به ناخن مي‌شود و از ‏پوسته‌پوسته شدن آن جلوگيري مي‌کند. افزودن عطر به لاک ناخن، بوي اجزاي آن را ‏مي‌پوشاند

انواع لاک های ناخن

اکلیلی ، شنی ، شب نما ، مغناطیسی ، ترک ، ژله ای ، مات و…

لاک ناخن مات:

این مدل لاک ناخن اصلا براق نیست ، اما در عوض لاکی است که پرفروش است و خانم‌های بیشتری از این لاک استفاده می‌کنند. اگر بتوانید یک مارک خوب لاک‌مات را خریداری کنید. همچنین لاک ما تنوع رنگی خیلی زیادی دارد ، که می‌توانید لاک هایتان را با لباس‌هایتان ست کنید. یکی از معروفترین برندهای لاک مات که خیلی پرفروش و منحصر به فرد است. برند زویا است ، لاک های زویا خیلی سریع خشک می‌شوند و کیفیت خوب و تنوع رنگ های زیادی دارد.

لاک ناخن اکلیلی:

این نوع لاک که خیلی از خانم‌ها به آن علاقه دارند و خیلی‌ها هم ناراضی هستند ، چرا که این نوع لاک ها به دلیل دانه های اکلیلی که داخلش هست روی ناخن ها خیلی زیبا دیده می شوند و در عوض خیلی هم به سختی پاک می‌شوند. اما اگر رنگ این لاک ها را به درستی انتخاب کنید می توانید ببینید که به سختی پاک می‌شوند. اما اگر رنگ این لاک ها را به درستی انتخاب کنید ، می توانید ببینید که سختی پاک کردن این لاک ارزشش را دارد.این نوع لاک های اکلیلی براق بیشتر مناسب فصل های تابستان است و دوام این لاک ها معمولاً نسبت به لاک های عادی بیشتر است.

لاک هولوگرافیک:

این مدل لاک بسیار پر زرق و برق است که می توانید رگه های رنگین کمانی را در بافت این لاک ببینید این نوع لاک هارا بیشتر خانم ها با لباس هایشان ست می‌کنند .

لاک ناخن آینه ای:

لاک آینه ای از انواع لاک ناخن متالیک و کروم است. این را که بسیار براق است و جلوه و بافت خاصی دارد. در اصل ، اصطلاح آینه به خاطر بازتابی است که این مدل لاک دارد .رنگ لاک های آینه ای ، شبیه به آلومینیوم و فلز است.

لاک ناخن مغناطیسی:

این مدل لاک که خیلی طرفدار دارد و امسال هم از این نوع لاک در مراکز کاشت ناخن خیلی استفاده می‌کنند. لاک مغناطیسی است که در سرلاک آهنربای کوچکی دارد ، که می توانید بعد از زدن لاک با استفاده از این آهنربا طرح های خاصی روی ناخن های تان در بیاورید. البته پیشنهاد می کنیم که اگر برای اولین بار از این لاک می خواهید استفاده کنید بهتر است به یک ناخن کار حرفه ای این کار را بسپارید.

خصوصیات یک لاک خوب

  • یکی از موارد مهم لاک خوب غلظت آن است . اگر لاک بیش از حد رقیق باشد روی ناخن ها پخش میشود واگر خیلی غلظت داشته باشد لایه ای لخته ای شکل روی ناخن ها میشود
  • مورد دیگری که باید به آن توجه نمایید ، قلموی لاک است. یکی از ویژگی‌ های یک لاک خوب ، داشتن قلمویی است که نرم باشد و بتواند تنها با دو یا سه بار حرکت ، تمامی سطح ناخن را از رنگ پوشش دهد. همچنین یک قلموی خوب نباید اثری از خود روی ناخن به جا بگذارد. پس حین امتحان کردن لاک روی ناخن ، به این مورد حتما توجه نمایید. البته توجه داشته باشید که رشته موهای قلم لاک ، باید به اندازه‌ای محکم باشند که حین استفاده ، کنده نشوند و روی لاک خوشرنگی که روی ناخن خود زده‌اید ، نچسبد
  • شاید برای شما هم پیش آمده که حین امتحان کردن لاکی ، دریافته باشید که پس از خشک شدن ، روی ناخن شما آثاری از حباب و خطوط ناصاف پدید آمده است. یک لاک خوب پس از خشک شدن ، سطحی کاملا یکدست و صاف و به دور از هرگونه حباب و نقطه‌ای روی ناخن شما پدید می‌آورد.
  • یک لاک خوب نباید بوی بدی داشته باشد اگر لاکی که خریداری میکنید بوی تندی داشته باشد برا ریه ها شما خیلی ضرر دارد و این یعنی لاکی که خریداری کرده اید تقلبی است.بهتر است برای استفاده از لاک همیشه یک لاک برند خریداری کنید تا دیگر این مشکلات را نداشته باشید

لاک‌های ناخن جزو محصولات آرایشی محبوبی هستند که کمتر کسی به تاریخ انقضای آنها یا احتمال فاسدشدگی آنها توجه می‌کند.

خرید عمده لاک ناخن از گناوه

آیا هنوز هم می‌توان از لاک ناخن دوفازشده استفاده کرد؟

در بیشتر موارد می‌توان از این لاک‌ها استفاده کرد. بافت لاک ناخن در حالت عادی زمانی دوفاز می‌شود که ترکیبات رنگی (ذرات رنگدانه‌ای معلق در فرمول) دارای وزن‌های متفاوتی باشند. در این حالت، ترکیبات سنگین‌تر به‌مرور زمان در قسمت پایینی محفظه لاک قرار می‌گیرند و ترکیبات سبک‌تر به قسمت بالایی محفظه لاک منتقل می‌شوند. تکان دادن سریع و کامل لاک ناخن می‌تواند این ترکیبات را دوباره در کنار همدیگر قرار بدهد و لاک ناخن را برای استفاده آماده کند.

آیا می‌توان از لاک ناخنی که بافتش چسبنده شده، ‌استفاده کرد؟

استاندارد جهانی برای طول عمر لاک ناخن هم دو سال پس از باز کردن اولیه درب بطری آن است. پس اگر هنوز دو سال از باز کردن لاک ناخن نگذشته، می‌توانید چند قطره استون خالص و رقیق‌نشده را به درون محفظه لاک اضافه کنید تا بافت مطلوب‌تری به ترکیبات چسبنده آن بدهید. البته در اضافه کردن استون خالص به لاک باید کاملا با دقت و احتیاط عمل کنید چون زیاده‌روی در این کار می‌تواند بافت لاک را آبکی کند یا باعث جدا شدن رنگدانه‌های درون لاک شود.

بهترین مکان برای نگهداری از لاک ناخن به‌منظور افزایش ماندگاری آن کجاست؟

اگر می‌خواهید که لاک ناخن ماندگاری زیادی داشته باشد و کیفیتش را زود از دست ندهد، حتما لاک‌ها را در مکان‌های تاریک و خشک مانند کمدها یا کشوها نگهداری کنید. نور یا گرمای بیش‌ازحد می‌تواند ساختار ترکیبی لاک را خراب کند و رنگ ترکیبات رنگدانه‌ای را هم تغییر بدهد.
در ضمن، ‌دهانه بطری لاک را پس از هر بار استفاده حتما کاملا تمیز و پاکیزه نگه دارید. اگر این کار را جدی نگیرید، ترکیبات لاک در دهانه بطری جمع می‌شوند و نمی‌گذارند که درب بطری به‌صورت کامل و صحیح بسته شود. همین اتفاق، نفوذ هوا به درون بطری لاک را امکان‌پذیر می‌کند و بافت مطلوب لاک را از بین می‌برد.

چگونه تشخیص بدهیم که لاک ناخن دیگر قابل استفاده نیست؟

اگر حدود ۲ سال از باز کردن لاک ناخن گذشته است یا اگر نمی‌توانید به‌راحتی و مثل همیشه از آن استفاده کنید یا مشکل با تکان دادن دوباره لاک حل نمی‌شود، ‌حتما باید لاک ناخن را دور بیندازید.

چگونه لاک ناخن فاسد را دور بریزیم؟

هرگز بطری لاک ناخن را در سطل زباله خانه نیندازید یا محتویات آن را درون سینک ظرف‌شویی نریزید. ترکیبات شیمیایی درون لاک ناخن، این محصول را به یکی از زباله‌های خطرناک خانگی تبدیل می‌کنند که باید با دقت و احتیاط دفع شوند. بطری لاک ناخن فاسد باید به‌صورت کاملا دربسته به نزدیک‌ترین محل جمع‌آوری زباله در منطقه سکونت خودتان منتقل شود.

پاک‌کننده لاک

پاک‌کننده لاک ناخن، حلال‌هايي هستند که قشر نازک به جا مانده از لاک ناخن را حل مي‌کنند.

هم لاک ناخن و هم پاک‌کننده‌هاي لاک ناخن بسيار آتش‌گيرند و ‏بايد مراقبت‌هاي لازم به عمل آيد تا هرگز اين مواد در مجاور شعله باز يا سيگار روشن ‏مصرف نشوند.‏

رنگ‌هاي لاک

براي ‏حصول جلاي شفاف پايدار، رنگ‌هاي محلول در الکل استفاده مي‌شود، مانند کارموسين، ‏نارنجي روغني و… روش خوب براي تهيه محلول‌هاي غليظ از رنگ‌هاي گوناگون اين است که در داخل جلاهاي ‏مناسب تهيه شود. چون درجه انحلال‌پذيري متغير است، ارزش آن را دارد که بدانيم چه ‏حلالي براي هر رنگ بهترين نوع است. اگر تهيه محلول‌هاي غليظ امکان‌پذير باشد، ساده‌‏ترين راه اين است که پايه بي‌رنگي همراه با آن محلول رنگي غليظ که مقدار اندکي از آن ‏شدت رنگ مناسب ايجاد مي‌کند، تهيه شود.‏ رنگ‌هاي قرمز به دليل نامحلول بودن‌شان مي‌توانند مستقيما به پايه بي‌رنگ افزوده شوند. ‏تقريبا 3 درصد رنگ کافي است، ولي بايد خرد و الک‌شده باشد و با کمي ‌از پايه بي‌رنگ ‏مخلوط شود و بقيه پايه بي‌رنگ به تدريج اضافه شود.‏

مخاطرات يک لاک

لاک ناخن با همه زيبايي و جذابيتي که دارد ممکن است براي برخي از افراد خطرناک هم باشد. بعضي افراد به مواد شيميايي آن حساسيت دارند و اين باعث مي‌شود که پس از استفاده از اين مواد دچار علايم حساسيت در دور ناخن‌هاي خود شوند. اگر کودک شما به عادت جويدن ناخن مبتلا است بهتر است براي او لاک نزنيد.
در لاک ناخن مواد شيميايي نيز وجود دارند که مي‌توانند براي سلامت خطرناک باشند. تولوئن يکي از اين مواد است. عوارض تولوئن که از ديگر مواد تشکيل دهنده لاک است، بيشتر در افرادي مشاهده مي شود که از نظر بدني به اين ماده حساس هستند يا زياد و نامناسب از آن استفاده مي کنند. بسياري از آثار تولوئن با تنفس حلال‌هاي آن ظاهر مي‌شود. فتالات يکي ديگر از مواد تشکيل‌دهنده لاک است در سال 2006 بسياري از توليدکنندگان معتبر لاک ناخن و ديگر فرآورده‌هاي آرايشي، اين ماده را از محصولات خود حذف کرده‌اند، ضمن اينکه در سال 2007 تحقيقي در دانشگاه روچستر نشان مي‌دهد، محصولات ناشي از سوخت و ساز فتالات در بدن که در ادرار تجمع مي‌يابد، موجب افزايش اندازه دور کمر آقايان و مقاومت سلول‌ها به انسولين مي‌شود که در نهايت ممکن است فرد را در معرض ابتلا به ديابت قرار دهد.

طراحي ناخن

نوک فرچه اين لاک‌های طراحی از فرچه لاک‌هاي معمولي کوچک‌تر و ظريف‌تر است و باعث مي‌شود که شما بتوانيد از آن براي طراحي روي ناخن‌هايتان استفاده کنيد. از اين لاک‌ها براي طراحي روي ناخن پس از پديکور و مانيکور هم استفاده مي‌شود.

مواد سازنده لاک ناخن

نيترو سلولز ‏15 درصد
استون (حلال)‏ ‏45 درصد
آميل استات (حلال)‏ ‏30 درصد
بوتيل استئارات (پلاستي‌سايزر) ‏5 درصد
صمغ استري (زرين) ‏5 درصد
عطر و رنگ به مقدار لازم

لاک زدن در بارداري

اشکالي ندارددر دوران بارداري، هر خانمي چون دستخوش تغييرات جدي هورموني مي‌شود، ممکن است در کمال تعجب متوجه شود مواد آرايشي و کرم‌هايي که قبل از بارداري بدون هيچ مشکلي از آنها استفاده مي‌کرده است، برايش ايجاد حساسيت مي‌کند .البته خانم‌ها بايد بدانند که اين مطلب در همه آنها عموميت ندارد.

در ادامه مطلب خرید عمده لاک ناخن از گناوه با ما همراه باشید و با ۱۰ تا از معروف ترین برند های لاک ناخن آشنا شوید.

OPI


OPI فرم اختصاری Odontorium Products Inc است. این محصول لاک ناخن آمریکایی است که ملکه لاک ها لقب گرفت . این شرکت در سال ۱۹۸۱ تاسیس شد. در سال ۲۰۰۳ به صورت تخصص در زمینه لاک فعالیت کرد. لاک ناخن او پی آی یکی از محبوبترین مارک های این صنعت است. عرض قلم مو مربع شکل برای استفاده از لاک بر روی ناخن عالی است. علاوه بر این ، او پی آی سریع خشک می شود.برندی است که بصورت تخصصی در تولید لاک ناخن فعالیت دارد و دفتر مرکزی آن در نورث هالیوود(لس آنجل) قرار دارد.

L’Oréal

این نام تجاری مارک لاک ناخن اسی توسط خانم اسی واینگارتن در سال ۱۹۸۱ تأسیس شد. این نام تجاری اساساً در زمینه رنگ لاک‌هایی مانند قرمز ، آلوبالویی و صورتی  و رنگ های شاد تمرکز می کند. رنگهایی با کلاس بالا و خوشرنگ معیار این شرکت است. رنگ لاک پلاتینه نیز در این کمپانی تولید شد. در سال ۲۰۰۵ گران ترین لاک ناخن را در جهان معرفی کرد. در سال ۲۰۱۰ این نام تجاری توسط L’Oréal خریداری شد. ایده او این بود که لاک هایی بسازد که رنگ های منحصر بفرد و شادی داشته باشند. از همه مهمتر اینکه رنگ ها باید بانمک و باکلاس باشند.

خرید عمده لاک ناخن از گناوه

REVLON

کمپانی رولون که در زمینه  لوازم آرایشی ، بهداشتی ، عطر و محصولات مراقبت‌های شخصی فعالیت می‌نماید لاک هایی به بازار عرضه کرد که دارای رایحه بسیار عالی با ماندگاری خوب می باشند.این برند لاک ناخن رولون محصول کشور آمریکا است و در سال ۱۹۳۲ تأسیس شد.تنوع رنگ های این لاک خوب بسیار متنوع می باشد و برای هر سلیقه ای رنگ مورد دلخواه موجود هست.

Sally Hansen

سالی هانسن یک نام تجاری زیبایی آمریکایی است که برای اولین بار در سال ۱۹۴۶ توسط سالی هانسن تأسیس شد.متخصصان این برند در تولید محصولاتی با بالاترین سازگاری و کمترین آسیب به ناخن شهرت دارند. بافت یکدست و کم نظیر لاک ناخن سالی هانسن علت اصلی استفاده از آن در مشهورترین سالن های زیبایی جهان است.
لاک سالی هانسن با بیش از ۳۰۰ تنوع رنگ در لاک‌های مارک خود در کل جهان شناخته شده است و در بسیاری از مراکز کاشت ناخن از این محصول استفاده می کنند. این مارک لاک خوب به صورت ژله ای نیز تولید می شود که بدون رفتن به آرایشگاه و استفاده از دستگاه UV می توان از آن استفاده کرد.

NARS

برند فرانسوی نارس Nars جزء بهترین برند های آرایشی که باید هر خانومی آن را بشناسد است ، که در سال ۱۹۹۴ تأسیس گردید. این مارک نه تنها در کلیه لوازم آرایشی در کل جهان مطرح است بلکه در زمینه بهترین مارک لاک خوب با دیگر برندها رقابت می کند. لاک نارس دارای تنوع رنگی بسیار است و سلامت ناخن های شما را ضمانت می کند.

china galze

این نام تجاری چینی در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد و برای انواع مختلف لاک های روشن و منحصر به فرد شناخته شده است. وب سایت آنها ادعا می کند که آنها یک فرمول منحصر به فرد برای تولید لاک ناخن دارند که از خاک رس و خاکستر چینی تشکیل شده است.این برند زمانی که مورد نظرسنجی آماری قرار گرفت جزو محبوب ترین مارک لاک خوب و  مشهور قرار گرفت. مأموریت لاک ناخن چاینا گلیز رنگ زندگی است. چاینا گلیز یکی از تولیدکنندگان برتر و متخصص در زمینه لاک ناخن است. دفتر مرکزی آن در تایوان قرار دارد و به شدت محبوب سالن های زیبایی است. محصولات چایناگلیز با قیمت مناسبی که دارند در تمام نقاط جهان بازار پررونقی را برای خود ایجاد کرده اند.

Bobbi Brown

بابی براون هم یکی از معتبرترین کمپانی های آرایشی بوده و همه محصولات آن در سرتاسر دنیا طرفدار دارد. لاک های بابی بروان از تنوع رنگی های خاصی تشکیل شده و در بقیه برند ها کمتر از این مدل ها استفاده شده است. به علاوه این لاک ها ماندگاری بالایی داشته و به سرعت هم خشک می شوند.یکی از تولیدکنندگان سرشناس لوازم آرایش در جهان است. این برند آمریکایی به تولید لاک ناخن های ماندگار و سازگار با سطح ناخن مشهور است زیرا پایه اکثر تولیدات آن طبیعی است.

MY

لاک ناخن مای با غلظت مناسبی که دارد به راحتی سطح روی ناخن را پوشش می دهد ، لاک ناخن مای براق و با درخشندگی فوق العاده بالا به دستانتان زیبایی می بخشد. ماندگاری بسیار بالا دارد و خیلی سریع خشک می شود و دارای تنوع رنگی بسیار بیشمار است. پوشانندگی آن فوق العاده است. قیمت این لاک بسیار مناسب و قابل دسترس همگان است. این لاک توسط کمپانیآریا کیمیا تک تولید میشود.

ANIKA

   لاک ناخن آنیکا دارای حجم ۱۰ میلی متر است و توسط کمپانی ایرانی آنیکا تولید وعرضه شده است. از خصوصیات این لاک میتوان به  ماندگاری و دوام بالا ، قابلیت پوشش یکدست در سراسر ناخن اشاره کرد. تنوع رنگ این لاک ها نیز زیاد بوده و شما می توانید بهترین رنگ را با توجه به نوع و سلیقه و رنگ پوست خود انتخاب کنید. همچنین لاک های ناخن آنیکا قابلیت تثبیت سریع ، بدون نیاز به لاک خشک کن را دارند.ترک نمی خورد.رنگ آن پس از خشک شدن تغییر نمی کند.حساسیت ایجاد نمی کند.این لاک در دو نوع مات و براق موجود می باشد.

Huda Beauty

لاک شنی گلیتری هدی بیوتی ناخن هایی درخشان و جذاب به شما میبخشند که حسابی جلب توجه میکنند.لاک های شنی و یا گلیتری رنگ های مختلف و جذابی دارند که میتوانید با لباس تان ست کنید, این لاک های جدید به قدری زیبا هستند که نیازی به طراحی های خاص ندارند.دارای کیفیت عالی و ماندگاری بالا .دارای ۱۲ رنگ متنوع و زیبا .خشک شدن سریع .قابلیت پاک کردن راحت و سریع بوسیله ی پد لاک پاکن.دارای دانه های اکلیلی و شن مانند که جذابیت خاصی به ناخن ها میبخشد.

در این مقاله خرید عمده لاک ناخن از گناوه شما را با انواع لاک ناخن،فواید،خطرات و ۱۰ تا از معروف ترین برند های لاک ناخن آشنا کرده ایم تا قبل از انتخاب این محصولات ، آشنایی کامل را داشته باشید.همچنین خوشحال می شویم اگر در استفاده از لاک تجربه ای دارید نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید!